۰
هنوز میزبان بازی‌ها به ما اعلام نشده است

یاوری: امیدوارم بتوانیم پترو را برای جام باشگاه‌های جهان تقویت کنیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
یاوری: امیدوارم بتوانیم پترو را برای جام باشگاه‌های جهان تقویت کنیم
شاپور یاوری در گفت‌وگو با بسکتبال کلاب، با تایید حضور تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در جام باشگاه‌های جهان اظهار کرد: این رقابت‌ها نخستین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان است که فوریه سال 2019 برگزار خواهد شد. قرار است در این دوره از مسابقات قهرمانان قاره‌های آفریقا، اروپا و  آمریکای جنوبی در کنار پتروشیمی بندرامام به عنوان قهرمان آسیا به رقابت بپردازند.
 
یاوری در پاسخ به این پرسش که مگر قرار نیست این مسابقات در برزیل برگزار شود؟ توضیح داد: هنوز خبری مبنی بر تعیین میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان نداریم. شاید هم اینطور باشد ولی هنوز چیزی درباره کشور میزبان به اطلاع ما نرسیده است.
 
مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام همچنین در پاسخ به این‌که آیا برای حضور در این مسابقات بازیکن خارجی جذب خواهید کرد؟ گفت: امیدوارم بتوانیم تیم پتروشیمی را برای حضور در این مسابقات تقویت کنیم. ما می‌خواهیم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال ایران و آسیا در جام باشگاه‌های جهان باشیم.
 
او درباره هدفگذاری پتروشیمی برای حضور در این مسابقات و اینکه انتظار دارد تیمش به چه مقامی برسد، تصریح کرد: بدون شک حضور در این مسابقات برای ما افتخار بزرگی به شمار می‌‎رود نه کسب مقام. امیدوارم با تقویت تیم در آن مسابقات نمایش خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام//
 
 
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۴۴۵۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.