پس از سلیمانی، ظفر هم استعفا داد

کناره‌گیری رئیس کمیته آموزش فدراسیون به دلیل دخالت در کارش!

9 آذر 1397 ساعت 16:12

رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال با ارسال نامه‌‌ای به رئیس این فدراسیون از سمت خود کناره‌گیری کرد.


به گزارش عصر تعادل، نعمیه ظفر رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون بسکتبال در متن استعفا نامه خود به رامین طباطبایی رئیس فدراسیون به دخالت مسعود قاسمی، مدیر فنی تیم‌های ملی در تصمیمات طباطبایی برای این کمیته و همچنین حمایت نشدن برنامه‌هایش در کمیته آموزش، اشاره و به این دلایل از سمت خود کناره‌گیری کرده است.
متن نامه استعفای ظفر به این شرح است؛
 
ریاست محترم فدارسیون بسکتبال
جناب آقای دکتر رامین احمدی طباطبایی
 
با سلام و احترام
 
 
ضمن آرزوی موفقیت برای شما در راه پیشبرد اهداف خانواده بسکتبال و سپاس بی‌پایان از اعتماد جنابعالی برای انتصاب بنده به عنوان مسئول دپارتمان آموزش و پژوهش، احتراما استعفای خود را تقدیم می‌کنم.
 
لذا خواهشمند است به دلایلی مانند عدم شفافیت کار کمیته و دپارتمان، محدودیت فعالیت بخش مهم و موثر آموزش، دخالت سایر همکاران در تصمیمات حضرتعالی نسبت به فعالیت بخش آموزش و اعلام نظر نهایی مدیر فنی تیمهای ملی، که قبلا در این سمت خدمت می کردند و عدم حمایت از فعالیت ها و برنامه های بنده که با حکم شخص شما مدیریت این کمیته را در اختیار داشتم، با استعفای بنده موافقت فرمایید.
 
بی‌تردید در تمام روزهای آتی که از خانه خود دور خواهم بود، باز هم برای شما ارزوی توفیقات روز افزون و برای بسکتبال ایران امید به پیشرفت و رسیدن به بالاترین قله‌ها را خواهم داشت.
 
بااحترام نعیمه  ظفر
 
پیش از این بهمن سلیمانی نایب رئیس فدارسیون بسکتبال هم از سمت خود کناره‌گیری کرده بود.


کد مطلب: 144611

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/144611/کناره-گیری-رئیس-کمیته-آموزش-فدراسیون-دلیل-دخالت-کارش

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir