پیروزی سخت و ارزشمند سپاهان

و ناگهان صدرنشینی پدیده ناپدید شد!

9 آذر 1397 ساعت 17:26

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل پدیده مشهد صدر جدول را از دستان شاگردان یحیی گل‌محمدی بیرون کشید.


به گزارش عصر تعادل، در ادامه هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم‌ سپاهان اصفهان از ساعت 15:15  و با قضاوت محمدرضا اکبریان در ورزشگاه نقش جهان میزبان پدیده مشهد بود.
 
حساسیت بالای این دیدار به این دلیل بود که سپاهان با 26 امتیاز در رتبه دوم قرار داشت و پدیده را با 29 امتیاز بالای سر خود می‌دید. شاگردان امیر قلعه نویی در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانستند صدرنشینی لیگ را به دست آورند.
 
بازی تقریبا متعادل دنبال می‌شد تا دقیقه 27 که سپاهان به یک ضربه کرنر دست یافت. ارسال بلند روی دروازه پدیده را ابتدا دفاع ناقص دفع کرد ولی در برگشت میلاد محمدی با یک ضربه روپای والی دروازه یوسف بهزادی را فرو ریخت و نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. البته در دقیقه 44 هم سجاد شهباززاده در محوطه جریمه پدیده سرنگون شد که اکبریان اعتقادی به پنالتی نداشت.
 
پدیده در نیمه دوم و در حضور 40 هزار تماشاگر اصفهانی بازی بهتری به نمایش گذاشت. مشهدی‌ها دقیقه 58 به گل تساوی رسیدند اما پرچم کمک داور بالا رفت و گل قاسمی‌نژاد مردود اعلام شد.
 
دقیقه 72 یک بار دیگر پدیده تا یک قدمی گل تسای رفت اما شوت محکم بازیکنان این تیم را پیام نیازمند دفع کرد. چند دقیقه بعد نوبت به شهباززاده رسید تا خطر دیگری روی دروازه پدیده ایجاد کند اما ضربه او در برخورد به علی نعمتی می‌رفت که به گل به خودی بدل شود اما این توپ با خوش‌شانسی بهزادی توپ با اختلاف کمی به کرنر رفت .
 
داور چهارم در پایان  90 دقیقه اعلام کرد که بازی 5 دقیقه وقت تلف شده دارد اما پدیده از این دقایق هم طرفی نبست تا سپاهان با تک گل محمدی به سه امتیاز ارزشمند برسد.
 
سپاهان با این پیروزی 29 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده صدر جدول را از مشهدی‌ها گرفت.
 
 
 
 


کد مطلب: 144613

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/144613/ناگهان-صدرنشینی-پدیده-ناپدید

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir