۰
سر بچه‎ شیرهای رام نشدنی بی‌کلاه ماند

میزبانی جام ملت‌های آفریقا از کامرون پس گرفته شد!

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
به گزارش عصر تعادل، کنفدراسیون فوتبال آفریقا پس از برگزاری جلسات متعدد امروز در اکرا، پایتخت غنا اعلام کرد، کامرون که پیش از این به عنوان میزبان جام ملت‌های قاره سیاه انتخاب شده، دیگر میزبان این بازی‌ها نیست و به این ترتیب جام ملت‌های آفریقا 2019 در کشور دیگری برگزار می‌شود.
 
کنفدارسیون فوتبال  آفریقا دلیل پس گرفتن میزبانی از کامرون را آماده نبودن این  کشور برای برگزاری این رویداد  اعلام کرده است. البته زمانی که کامرون به عنوان میزبان انتخاب شد قرار بود جام ملت‌ها با حضور 16 تیم برگزار شود اما سال 2017 کنفدراسیون فوتبال آفریقا با 24 تیمه شدن جام ملت‌های این قاره موافقت کرد. اتفاقی که باعث شد کامرونی‌ها نتوانند زیرساخت‌های لازم برای اضافه شدن 8 تیم به این مسابقات را تامین کنند.
 
بر اساس این گزارش احمد  احمد، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا از تعیین میزبان جدید جام ملت‌های آفریقا تا پایان سال میلادی جاری خبر داده است. به نظر می‌رسد مسئولان فوتبال قاره سیاه در نظر دارند مراکش را به عنوان میزبان جدید معرفی کنند.
 
انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۶۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.