۰
سیدجلال غریبانه از تیم ملی رفت!

خداحافظ سوپرمن...

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷
خداحافظ سوپرمن...
به گزارش عصر تعادل، سیدجلال حسینی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران پس از 11 سال حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان، با انتشار پستی از دنیای بازیگری ملی خداحافظی کرد.
 
به گفته برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس، سیدجلال قصد دارد ساعت 14:30 فردا در نشستی مطبوعاتی که به میزبانی باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود رسما این موضوع را اعلام کند.
 
حسینی سال 2007 نخستین بازی ملی خود را با دعوت امیر قلعه‌نویی برابر تیم ملی ازبکستان انجام داد و آخرین بار هم در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.
 
پس از صعود ایران به جام جهانی اما کارلوس کی‌روش از دعوت سیدجلال به تیم ملی امتناع کرد تا تیم کشورمان بدون  او به روسیه برود و اتفاقا نمایش خوبی هم در دفاع داشته باشد.
 
حالا در آستانه جام ملت‌های آسیا و از آنجا که قرار نیست حسینی در تیم ملی بازی کند، کاپیتان پرسپولیس بهتر دید شخصا از حضور در تیم ملی خداحافظی کند. او با انتشار نامه‌ای احساسی در اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده است.
 
انتهای پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۶۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.