۰

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان: در بودجه سال اینده تلاشمان جبران کاهش درآمد حقوق بگیران است

تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
علی اکبر کریمی در شورای اداری شهرستان اراک، در خصوص شایط کنونی کشور اظهار کرد: کیفیت دشمنی دشمنان با ملت ایران در طی یکسال گذشته به شدت افزایش داشته، در ۴۰ سال گذشته دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران به این شدت و روشنی نبوده و به عبارتی این دشمنان در این دوره شمشیر را برای ایران و ملت ایران از رو بسته‌ و تعارفات دیپلماتیک را کنار گذاشته‌اند و در بیانات خود بحث استفاده از تمام توان را برای فروپاشی نظام اعلام کرده‌اند.وی با اشاره به اینکه ذات دشمن دشمنی است گفت: وارد شدن این میزان دشمنی به صحنه موضوع جدیدی است، قطعا ترورها و نوع جنگ سختی که در دهه اول انقلاب مورد نظر دشمنان بود، در این شرایط در برنامه آنها قرار ندارد، در این راستا دشمن بیان کرده که امروز دوره‌ای نیست که بتوان ایران را از طریق حربه نظامی مورد حمله قرار داد چراکه امروز ایران بواسطه برخورداری از توان دفاعی و نظامی یکی از قدرت‌های منطقه محسوب می‌شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا از طریق جنگ نرم وارد دشمنی با ایران شده و امروز محور تهدیدات دشمن  در جنگ نرم در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ، رسانه، سیاسی و بین‌المللی است.
کریمی تضعیف ساختار درونی نظام را عمده‌ترین هدف دشمن بیان کرد و گفت: در این دوره اصرار دشمنان بر این است که ایران نباید به یمن و سوریه ورود کند و این در حالی است که امروز ایران در سطح منطقه قدرت بالایی دارد، ساختار کشور بسیار شفاف و محکم بوده و این استحکام به قدری است که توانسته‌ایم چهار دهه انقلاب و کشور را به پیش ببریم.
وی مشکل اصلی را ضعیف بودن عملکرد در ساختار کشور دانست و گفت: هدف دشمن این است که عملکرد ما را در ساختار درونی دچار مشکل کند، با توجه به اهمیت امور جامعه باید راهبردها و راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم‌ها را ایجاد و دنبال کنیم.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی یکی از اقدامات دشمن را تلاش در حوزه رسانه عنوان کرد و گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد ناامیدی و یاس میان مردم و جوانان نسبت به آینده کشور است که در این راستا ما نباید اجازه دهیم خواسته دشمن محقق شود.
کریمی مدیران را فرماندهان عرصه جنگ نرم دانست و گفت: در عرصه جنگ نرم فرماندهان جنگ نرم مدیران هستند که در این شرایط وظیفه خطیری برعهده دارند. پاسخگو بودن مدیران در این دوره یک خدمت است، امروز یک تحرک کارگری کوچک می‌‍تواند منشا یک خوراک برای دشمنان باشد.
وی بیکاری را معضل اصلی جامعه و کشور دانست و  گفت: در حوزه تولید مشکلات زیادی وجود دارد، امروز شاهد یک شرایط خودتحریمی در اداره کشور هستیم که در شرایط موجود کشور این موضوع قابل قبول نیست بلکه باید به گونه‌ای عمل شود که یک واحد تولیدی بتواند سطح اشتغال خود را حفظ کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص توجه به توسعه شهری و روستایی گفت: انتظار ما از شورای شهر اراک این است که در راستای پیشبرد امور مردم و انتخاب شهردار به گونه‌ای عمل کنند که بتوانیم شاهد توسعه و گره‌گشایی از کار و مشکلات مردم در مرکز استان باشیم. متاسفانه در حوزه عمرانی مرکز استان وضعیت خوبی وجود ندارد و باید با تحرک بیشتر جنازه‌هایی که تحت عنوان پروژه‌های عمرانی روی زمین مانده به ثمر بنشیند.
 
کد مطلب : ۱۴۴۶۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.