۰

حاشيه هاي همايش جي ٢٠ چه بود ؟!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
حاشيه هاي همايش جي ٢٠ چه بود ؟!
اجلاس جی 20 عصر شنبه با قرائت بیانیۀ این خانواده اقتصادی پایان یافت. این اجلاس در حالی برگزار شد که یکی از اعضای این خانواده مورد غضب قرار گرفته بود. رسانه های خبری گزارش هایی در وصف منزوی بودن شاهزاده جوان سعودی مخابره کردند. رسانه هایی از جمله شبکه الجزیره که یک پای ترور شخصیتی بن سلمان بود.(اینجا)
با اینحال این اجلاس، مانند هرسال حواشی آن از مفاد جلسه پربار تر بود و خوراک خبری پر مخاطبی برای رسانه ها به همراه داشت.

اما ماجرا ها و حواشی این نشست تنها به انزوای بن سلمان منتهی نشد، بلکه تصاویری که از حاشیه این مراسم منتشر شده است نشان میدهد یک رهبر دیگر هم به همراه بن سلمان در انزوای سیاسی قرار گرفته بود. دو رهبری که با خوش و بشی گرم و چاق سلامتی نادر در روابط دیپلماتیک باعث شدند لنز عکاسان متوجه این سوژه ناب شود. 


همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با دست دادنی غیر متعارف در امر روابط بین المل و عرف دیپلماتیک سوژه فضای مجازی شد. 


پس از انتشار این تصاویر برخی تحلیلگران عنوان کردند که رفتار پوتین ضرب شصتی به ترامپ است زیرا که او گفته است به خاطر اوکراین حاضر نیست پوتین را ببیند! کرملین هم در پاسخ گفته بود که این طور برای رئیس جمهوری ما بهتر است چرا که به قرار های مهمتر خود خواهد رسید. کما اینکه رفتار پوتین با بن سلمان تنها هشداری صریح بود برای غرب، و ماهیگیری روس ها در آب گل الودی که ترامپ نمی خواهد این اب برای روسیه گل آلود تر شود.
 
کد مطلب : ۱۴۴۶۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.