۰

شروع غافلگیرکننده «آستیگمات»

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
شروع غافلگیرکننده «آستیگمات»
تجربه در سال‌های گذشته ثابت کرده معمولا اکران پاییزی با اتفاقات ویژه‌ای روبرو نبوده و فیلم‌ها گیشه نسبتا سردی را پشت سر می‌گذارند. پاییز امسال نیز تا به اینجا از این قاعده مستثنی نبوده و فیلم‌هایی که از ابتدای این فصل روی پرده سینماها رفتند شگفتی را در گیشه پدید نیاوردند. البته که فروش چند فیلم کمدی تا حدودی قابل قبول بود اما شاید نتوان نام پدیده را روی هیچ کدام از آثاری که از ابتدایی پاییز تا به حال اکران شدند، گذاشت.
فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق جدیدترین اثر روی پرده است که اکران خود را از چهارشنبه هفته گذشته آغاز کرده است، این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و در جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان امسال در اصفهان اولین نمایشش را پشت سر گذاشت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و جوایزی را هم از این جشنواره دریافت کرد. اما برخلاف انتظار در آغاز اکران چندان که انتظار می‌رفت نتوانسته مخاطبان را راضی کند. البته با وجود گذشت تنها سه روز از اکران این فیلم هنوز برای نتیجه‌گیری زود است و به نظر می‌رسد باید برای رضایت مخاطبان و بازخوردهایشان نسبت به این فیلم لااقل یک هفته‌ای را منتظر ماند.
روند فروش سایر آثار پرده در دومین هفته از آذر ماه همچون هفته‌های قبل بود و تنها فیلم «آستیگمات» بود که روند فروش صعودی را تجربه کرد و شروع غافلگیرکننده‌ای را به نام خودش ثبت کرد.  در ادامه مروری داشتیم بر روند فروش و استقبال از آثار روی پرده این روزهای سینمای ایران.
یک فیلم کودک و نوجوان دیگر بر روی پرده
با احتساب فیلم «پیشونی سفید ۲» که از چندی قبل اکرانش را آغاز کرد و حالا با اضافه شدن فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق حالا مخاطبان کودک و نوجوان هم صاحب سهم از آثار روی پرده شدند و می‌توانند به تماشای فیلم‌هایی مناسب سن و سال‌شان بنشینند تا اکران پاییز نیز امسال تنوع بیشتری را تجربه کند. البته با توجه به فروش فیلم سهیل موفق که چندان رضایت بخش نبوده به نظر می‌رسد یخ این فیلم برای مخاطبان هنوز آب نشده است. با توجه به حضور بازیگرانی چون سام درخشانی، بهاره رهنما، گوهر خیراندیش و ... انتظار می‌رود در هفته‌های اول اکران این فیلم شروع پرقدرت‌تری را داشته باشد.
 
کد مطلب : ۱۴۴۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.