۰

نماینده مردم تهران در مجلس: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سیدحسن مدرس و میرزا کوچک‌خان جنگلی و تبریک روز جهانی معلولان و روز تصویب قانون اساسی گفت: امیدوارم بتوانیم مدرس‌وار در خدمت مردم باشیم و با استبداد مبارزه کنیم و ساده‌زیست باشیم.
وی در تذکری با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: مجلس قانون مهم منع به کارگیری بازنشستگان را تصویب کرد اما برخی مدیران نمی‌خواهند از صندلی هایشان جدا شوند. این آقایان عرصه را برای جوانان باز نمی‌کنند.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سن برخی مقامات عالی‌رتبه کشورهای اروپایی، گفت: نخست‌وزیر بلژیک و فرانسه کمتر از ۳۰ سال سن دارند اما در ایران مدیران بالای ۶۰ سال نمی‌خواهند بازنشسته شوند این در حالی است که شهید تندگویان در ابتدای جنگ تحمیلی با ۲۱ سال سن هم وزیر بود، هم اسیر شد و هم به مقام شهادت نائل آمد.
کواکبیان خواستار اجرای مُر قانون منع بکارگیری بازنشستگان شد و گفت: اگر خلاء قانونی در خصوص قانع منع به کارگیری بازنشستگان وجود دارد باید رئیس جمهور و کمیسیون‌های مجلس به این موضوع توجه کنند تا ضمن حل مسئله، قانون به درستی اجرا شود و میدان برای فعالیت جوانان بانشاط باز شود.
 
کد مطلب : ۱۴۴۶۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.