۰
دژاووی خلیل‌زاده برای سرخپوشان

بازگشت شجاعانه پرسپولیس به مثلث قهرمانی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
بازگشت شجاعانه پرسپولیس به مثلث قهرمانی
به گزارش عصر تعادل، دیدار معوقه تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن  اصفهان دیروز با قضاوت سیدمهدی سیدعلی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
 
شاگردان برانکو که هفته پیش در ثانیه‌های پایانی با ضربه سر شجاع خلیل‌زاده برابر ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسیده بودند، در دقیقه 15 این دیدار هم روی یک ضربه کرنر با ارسال امید عالیشاه و ضربه سر خلیل‌زاده به گل رسیدند.
 
در ادامه پرسپولیس بازهم فرصت‌های متعددی روی دروازه ذوب آهن خلق کرد اما نیمه نخست با تک گل شجاع به پایان رسید. در نیمه دوم ذوب آهن سعی داشت برای رسیدن به گل تساوی خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کند اما پرسپولیسی‌ها با ارائه یک بازی منطقی کمتر به ذوبی‌ها اجازه خودنمایی دادند.
 
دقیقه 87 میلاد فخرالدینی مدافع ذوب آهن با دریافت کارت زرد دوم از سیدعلی، از بازی اخراج شد تا شاگردان علیرضا منصوریان در دقایق اندک باقیمانده 10 نفره کار را دنبال کنند. سرانجام این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم پس از سپاهان و پدیده خراسان 29 امتیازی با 27 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.
 
تیم پرسپولیس یکشنبه هفته آینده در دیگر دیدار عقب افتاده خود از هفته دوازدهم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
کد مطلب : ۱۴۴۷۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.