۰
با 289 میلیون بازدید در روز نخست

پیش پرده Avengers: End Game پربازدیدترین تریلر تاریخ شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
پیش پرده Avengers: End Game پربازدیدترین تریلر تاریخ شد
به گزارش عصر تعادل، تریلر فیلم "Avengers: End Game" در ۲۴ ساعت ۲۸۹ میلیون بازدید داشت و به پربازدیدترین تریلر تاریخ در روز اول تبدیل شد.
 
نخستین تریلر فیلم Avengers: Endgame با نمایش تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور، در یک سفینه فضایی شروع می‌شود که در حال ضبط یک پیام ویدیویی برای پپر پاتز با بازی گوئینت پالترو، است و این تصویر قطعا پس از حوادث فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) جریان دارد.



کلاه و لباس آیرون من در مبارزه با تانوس کاملا آسیب دیده و ظاهرا غیر قابل استفاده است و کلاه شکسته آیرون من نیز این موضوع را نشان می‌دهد. طبق صحبت‌های تونی، ۴ روز است که آب و غذای او تمام شده و اکسیژن نیز فردا تمام می‌شود. این پیام در واقع وصیت‌نامه و خداحافظی تونی با پپر است که با او ازدواج کرده است.

فیلم سینمایی Avengers: Endgame در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه سال ۹۸ اکران خواهد شد. بازیگرانی چون رابرت داونی جونیر، کریس پرت، کریس ایوانز و اسکارلت جوهانسن در کنار سایر بازیگران فیلم قبلی (که البته حضور تعداد زیادی از آنها به خاطر اتفاقات داستانی نسخه‌ی قبل تایید نشده) حضور خواهند داشت.

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۴۷۷۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.