۰

حباب دلار چه زماني فروكش مي كند؟!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
در حالی که این روزها مناقشه بر سر عرضه ارز حاصل از صادرات غیر نفتی در سامانه نیما بالا گرفته است، رضا رحمانی اعلام کرده است از  مجموع ۸ هزار صادرکننده کشور، ۶ هزار نفر که درآمدی کمتر از یک میلیون دلار داشتند، از عرضه ارز حاصل از صادرات به سامانه نیما معاف شدند.
به این ترتیب از مجموع صادرکنندگان غیر نفتی، ۲ هزار صادرکننده که درآمد بیش از یک میلیون دلار داشتند ملزم به عرضه ارز در این سامانه شدند، افزود: بخشی از نیازهای صنعتی کشور هم از این درآمدهای ارزی تامین می شود.
حرف و حدیث ها درباره پیش فروش خودرو
 امروز ایران خودرو پیش فروش خودروهایش برای تحویل فوری را با افزایش قیمت آغاز کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که هنوز قیمت های جدید خودروها از سوی مقامات ذیربط اعلام نشده است. بر این اساس برخی شایبه غیر قانونی بودن پیش فروش خودرو را مطرح کردند. مقامات ایران خودرو تاکید کردند که پیش فروش انجام شده از امروز مشمول قیمت گذاری ها نیست. معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو گفت: فروش تحویل فوری ۴ محصول ایران خودرو با قیمت جدید در راستای تنظیم و کنترل بازار صورت گرفته است.
 
کد مطلب : ۱۴۴۸۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.