۰

فرمانده سپاه تهران بزرگ : دشمن به دنبال منفعل کردن جوانان است/دشمن به جوانان ما آدرس غلط می‌دهد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در مراسم یادبود شهید مدافع امنیت محمد حسین حدادیان گفت: بعداز دوران دفاع مقدس دشمنان متوجه توان اسلام، شیعه و خصوصا ولایت فقیه شدند  و به همین خاطر تمام توان خود را برای غلبه بر انقلاب به کار گرفتند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: دشمن با ناتوی فرهنگی و تهاجم فرهنگی برای تسخیر دل‌ها و منفعل کردن جوانان تلاش و با ورود مشروبات الکی و مواد مخدر به کشور  برای انحراف جوانان اقدام کرد.
سردار یزدی با بیان اینکه دشمن به جوانان ما آدرس غلط  می‌دهد؛ گفت: چند سال قبل،  bbc مستندی را از برخی از جوانان در تهران که تنها و در حال اقدامات انحراف گونه هستند، نمایش داد که بازتابی پیداکرد.
سردار یزدی با اشاره به روز دانشجو خاطرنشان کرد: کسانی که در سال‌های اول انقلاب چیزی را از دست دادند؛ نهضت دانشجویی را تا حدی منحرف کردند تا خواسته‌های خود را بگیرند.
وی در ادامه افزود: امام راحل (ره) در روز‌های پایانی عمر خود از تشکیل بسیج جهان اسلام سخن به میان آوردند و به نقل مضمون فرمودند که اگر این بسیج جهانی تشکیل شود؛ دنیای استکبار سیلی خواهد خورد. آن‌هایی که شعله‌هایی را در سوریه به اسم کمک به مردم آن کشور برافروختند؛  با مقابله همین جوانان جهان اسلام شکست خوردند.
سردار یزدی با اشاره به فتنه‌های سال گذشته گفت: منافقین با پول‌های مرتجعین عرب تلاش کردند تا شهر‌های ایران را به آشوب بکشند و تهران را نیز مانند دمشق و صنعا و بغداد کنند و ایران را مثل افغانستان؛ سوریه و عراق هر روز با یک انفجار و ترور به آشوب بکشند.

سردار یزدی با بیان اینکه جوانان ما پیرو مکتب اهل بیت هستند؛ گفت: سال ۸۵ ملوانان انگلیسی وارد آب‌های ما شدند و توسط بچه‌های ما دستگیر شدند؛ گریه و خواهش می‌کردند که با ما کاری نداشته باشید و البته با بهترین غذا از آنان پذیرایی  و هنگام خروج از کشور صنایع دستی  به آن‌ها داده شد.

وی در ادامه با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی افزود: سال‌ها بعد از آن ملوانان آمریکایی که با تجهیزات قابل توجه و گران در منطقه حضور پیدا کردند؛   چند جوان پاسدار و بسیجی با قایق‌های کوچک خود آن‌ها را توقیف کردند؛ فیلم آن‌ها هم موجود است که   گریه کردند.
یزدی در ادامه افزود: شهید حججی هم میدانست که از او فیلم خواهند گرفت اما آرزوی یک التماس و درخواست را بر دل آنها گذاشت و خم به ابرو نیاورد. اگر خودشان فیلم ها را منتشر نمی‌کردند حتما کسی باور نمی‌کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به فتنه سال گذشته دراویش در خیابان پاسداران تهران خاطر نشان کرد: جوانان عزیز ما؛ در آن شب های آشوب خیابان پاسداران به خوبی ایستادند در حالی که میتوانستند بگویند منزل ما ما چیذر است؛ پاسداران چه ارتباطی با ما دارد. آنها با از خودگذشتگی خود ما را در امنیت قرار دادند.

وی با تاکید بر عدم توجه به آدرس های غلط دشمن به مردم و خصوصا جوانان  گفت: دشمن در حال آدرس غلط دادن است؛ یک زمانی در مجلس گفتم چرا حجاب اجباری می گویید، دختران و بانوان ما با اختیار این حجاب را برگزیده اند. و البته این قانون کشور ماست.

سردار یزدی در پایان با اشاره به نقش جوانان دانشجو خاطرنشان کرد: امروز  دانشجویان در مسیر اعتلای نظام اسلامی و ایران هستند و به زودی سکان کشور به دست جوانانی خواهد افتاد که به تعبیر رهبری عزیز اگر از جوانان اول انقلاب جلوتر نباشند؛ قطعا عقب تر نیستند. و این مسیر برای آنها و کشور روشن خواهد بود.
 
کد مطلب : ۱۴۴۸۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.