۰

وزیر کشور :۳۵۰ گزینه استانداری به ما معرفی شده بود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱
عبدالرضا رحمانی‌فضلی ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت، در جمع خبرنگاران درخصوص معرفی استانداران جدید و عضویت آنها در حزب اعتدال و توسعه گفت: طی هفته‌های گذشته تعدادی از استانداران به هیات دولت معرفی شدند. تا به امروز نیز حدود ۱۲ تن از استانداران مشخص و معرفی شده‌اند. در تعیین استانداران توجهی به اینکه به کدام حزب، جناح و گروه وابستگی دارند، نمی‌کنیم. ۳۵۰ گزینه استانداری به ما معرفی شده بودند که این افراد از سوی نمایندگان مجلس، احزاب و گروه‌ها و همچنین کارشناسان وزارت کشور معرفی شده بودند.
وی ادامه داد: پس از این گزینه‌ها، از ۳۵۰ گزینه پیشنهادی به ۴۰ مورد رسیدیم که در این چهل مورد، اولویت بنده آن بوده است که از معاونان خود استان‌ها استفاده کنیم. دلیلش هم این است که این معاونان سیاست‌های دولت و همچنین مشکلات و مسائل آشنا هستند و می‌توانند کار را راحت‌تر پیش ببرند. ضمن اینکه فرمانداران و بخشداران هم توسط همین افراد انتخاب شده‌اند و با کمترین تغییر کار را انجام می‌دهیم.
این عضو دولت تدبیر و امید با بیان اینکه ۴۰ گزینه پیشنهادی استانداری از سوی وزارت کشور به رئیس‌جمهور داده شد و ایشان به بررسی این افراد پرداختند، اظهار داشت: پس از بررسی‌ها و گفت‌وگوهای صورت گرفته، حدود ۱۲ استاندار تعیین شده‌اند. چهار مورد دیگر باقی مانده است که با همین روش سعی می‌کنیم تا هفته بعد اعلام کنیم.
رحمانی فضلی درباره همسویی استانداران جدید با دولت به ویژه استاندار تهران تصریح کرد:‌ نه تنها استاندار تهران، بلکه همه استانداران باید همسو با دولت باشند و برنامه‌های دولت را هم قبول کنند. دولت نیز به این افراد رای می‌دهد. اگر این افراد با دولت همسو نباشند، دولت به این افراد رای نمی‌دهد.
 
کد مطلب : ۱۴۴۸۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.