۰
حریف استقلال هر روز قوی‌تر از دیروز!

گومز به الهلال می‌پیوندد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۸
گومز به الهلال می‌پیوندد
به گزارش عصر تعادل و به نقل از اسپورت، الهلال عربستان در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و از صعود به مرحله حذفی بازماند. الهلال در فصل جابجایی زمستانی با جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس به دنبال درخشش در لیگ قهرمانان آسیا است.

این تیم متمول سعودی روز گذشته با سوریانو مهاجم سابق تیم ب بارسلونا قرارداد امضا کرد و این بار نوبت به ابراز علاقه برای جذب هافبک تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین است.

رسانه‌های عربستانی از علاقه الهلال برای جذب الخاندرو گومز، هافبک تهاجمی آتالانتا سخن به میان آورده‌اند. روزنامه یورو اسپورت عربی نوشت که الهلال به جذب این هافبک آرژانتینی بسیار نزدیک شده است و به احتمال خیلی زیاد او هم راهی لیگ عربستان و تیم الهلال می‌شود.

گومز که در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با مسی هم بازی بوده 30 سال سن دارد و در 20 بازی که در فصل جاری برای آتالانتا به میدان رفته توانسته 6 گل به ثمر برساند و سه پاس گل هم بدهد.

به نوشته یورو اسپورت رقم الهلال به گونه‌ای است که با موافقت این بازیکن آرژانتینی مواجه شده است. این در حالی است که او تا سال 2022 با آتالانتا قرارداد دارد.
کد مطلب : ۱۴۴۹۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.