۰
خشتان در رادار برانکو

مهاجم استقلال به پرسپولیس می‌پیوندد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
به گزارش عصر تعادل، وحید خشتان یکی از پدیده‌های لیگ امسال و تیم فوتبال استقلال خوزستان که در نیم فصل موفق شد 5 گل برای این تیم اهوازی به ثمر برساند، مورد نظر کادر فنی پرسپولیس قرار گرفته است.
 
پس از پایان محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی برانکو که امسال بر خلاف فصل گذشته تیمش آمار خوبی در گلزنی نداشته، تاکید زیادی بر جذب مهاجمان گلزن دارد. از همین رو پرسپولیسی‌ها باب مذاکره را با مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش پیشین خود و بازیکن فعلی الغرافه قطر بازکردند اما مذاکرات با قطری‌ها به بن بست خورد و بعید است  آن‌ها مهاجم گلزن ایرانی خود را که یکی از 10 فوروارد برتر نیم‌فصل لیگ ستارگان بود از دست بدهند.
 وحید خشتان، فرصت طلب، تکنیکی، گلزن و موثر در خط حمله... این‌ها نشانی گمشده پرسپولیس در خط حمله‌اند. 

به این ترتیبت برانکو حالا گزینه‌های کم نام و نشان‌تری را در رادار خود قرار داده که البته قابلیت بالایی هم دارند. باید دید استقلال خوزستان بحران زده این مهاجم خوب خود را به پرسپولیسی‌ها می‌‍دهد یا بازهم سرخپوشان در جذب مهاجم شش دانگ ناکام می‌مانند.

پرسپولیس در 15 بازی نیم فصل نخست 17 گل به ثمر رسانده که علی علیپور با زدن 7 گل، برترین گلزن سرخ‌های پایتخت محسوب می‌شود. با وجود عملکرد قابل قبول علیپور  به نظر می‌رسد برانکو به دنبال جانشینی با کیفیت برای آقای گل لیگ هفدهم می‌گردد. از سوی دیگر، آن‌ها باید در چند جبهه بجگند و حضور علیپور در تیم ملی هم ضریب مصدومیت مهاجم ارزشمند پرسپولیس را بیشتر کرده است. از سوی دیگر حتی اگر اتفاقی برای این مهاجم هم نیفتد، پرسپولیس در کنار او نیاز به یک گلزن تمام عیار دیگر هم دارد. نقشی که گادوین منشا باوجود تاثیرگذاری خوبش در خط حمله پرسپولیس در ایفای آن موفقیتی نداشته است. 
علیپور این فصل هم گلزن قهاری نشان داد اما منشا آمار خوبی در گلزنی ندارد. هرچند او هم روی گل‌های پرسپولیس نقش زیادی داشته اما انتظار هواداران از او بسیار بالاست. 

پرسپولیس که همواره با شیوه 2-4-4 مقابل حریفان خود بازیکن می‌کند به شدت نیاز به یک مهاجم تارگت دارد. مهاجمی که در روزهای سخت عصای دست برانکو شود. آیا خشتان می‌تواند با تکیه بر تکنیک بالای خود این جای خالی را پر کند؟ یا پرسپولیس به دنبال گزینه‌های دیگری می‌رود؟ کمی صبر کنید. همه چیز مشخص خواهد شد. 

یاسر سماوات//

 
کد مطلب : ۱۴۵۰۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.