۰

دلخوش: اگر مردم فکر می‌کنند بنده جایگاه نمایندگی را ندارم به من رأی ندهند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۴
سید کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شواری اسلامی با بیان این جمله از امام خمینی (ره) که " مجلس عصاره فضایل ملت است" اظهار کرد: ما باید حرمت و شأن مجلس را حفظ کنیم. نباید تربیون مقدس مجلس تبدیل به تربیون تبلیغاتی بشود. من می‌بینم که بعضی همکاران نطق‌هایی می‌کنند که در شأن مجلس نیست.
دلخوش افزود: اینکه یک نماینده در حوزه انتخابیه‌ای به خوبی پاسخگوی مردم نبوده و هیچ فشاری بر دوشش نیست نباید همه نمایندگان را در مظان اتهام قرار دهد و باعث شود که فضای مجازی ناسالم به قضایا دامن بزند.
وی با بیان این مطلب که "خانواده‌های ایرانی از دست فضای مجازی ناسالم در خطرند" عنوان کرد: فضای مجازی خوب است ولی فضای مجازی ناسالم خوب نیست. من سه سال است که دارم تذکر می‌دهم چرا توجه نمی‌کنید؟
نماینده مردم صومعه سرا ضمن درخواست از نمایندگان مبنی بر بیان مشکلات مردم و مشکلات حوزه انتخابیه به جای پرداختن به حواشی گفت: مردم مشکلات را به ما سوق می‌دهند پس ما نباید یکدیگر را در این جا مورد خطاب نادرست قرار دهیم. اگر ما از این تریبون درست استفاده نکنیم قطعا در خارج از این جا خصوصا در فضای مجازی به این سوءاستفاده‌ها دامن زده می‌شود.
دلخوش ادامه داد: من سه سال پیش در استان گیلان به وزیر اطلاعات گفتم مگر می‌شود که در کشور چین با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون جمعیت در فضای مجازی توهینی صورت نمی‌گیرد ولی در فضای مجازی ما به مقدسات و خدمتگزاران و به مجلس و قوای مختلف توهین می‌شود. ما باید این حرمت را نگه داریم.
وی با اشاره به  نقش هئیت رییسه مجلس در حفظ حرمت  خانه ملت متذکر شد: از هئیت رییسه می‌خواهم که بی‌حال نباشد اگر لازم است، منِ نماینده آموزش لازم برای چگونگی سخن گفتن پشت تربیون را ببینم.
دلخوش در پایان اظهار کرد: از مردم می‌خواهم که اگر واقعا فکر می کنند که بنده دلخوش جایگاه نمایندگی را ندارم به من رای ندهند چرا به من رای می‌دهید؟
 
کد مطلب : ۱۴۵۰۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.