۰

نسل جوان مدیران رسانه ملی عاشق امریکن گات تلنت؟

تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۵
نسل جوان مدیران رسانه ملی عاشق امریکن گات تلنت؟
شبکه سه رسما تیزر برنامه جدید زمستانی خود با اجرای احسان علی‌خانی را رونمایی کرد. عصر جدید همان برنامه ای است که علی فروغی مدیر شبکه سه در مصاحبه خبرساز ماه قبلش با رضا رشیدپور وعده اش را داده بود. برنامه ای با محوریت استعدادیابی.
همان لحظه که این خبر را فروغی گفت، رضا رشیدپور پرسید:«پس احسان قرار است امریکن گات تلنت بسازد؟» فروغی هم سعی کرد با آرامش پاسخ دهد:«همان استعداد یابی ایرانی که اسم بهتری است!»
احسان علی‌خانی بعد از ماه عسل ، این اولین برنامه ای است که می سازد و هفته ای اقلا دو شب روی آنتن خواهد بود. او در این مدت بعد از ماه رمضان تنها یکبار پس از ماجرای ثامن الحجج به شبکه سه آمد و به صورت متکلم الوحده از خود دفاع کرد، حالا اما به گفته علی فروغی به برنامه عصر جدید می آید تا آنتن شبکه سه را بترکاند. طوری که بیننده ها هیچ کانال دیگری را نگاه نکنند.
اگرچه در سال‌های گذشته علی‌خانی با برنامه های ماه عسل و سه ستاره همیشه محبوب بوده و چه با اشک در آوردن و چه با خنداندن و ستاره بازی توانسته آمار بیننده اش بیش از نرم سی درصد مخاطب باشد که از نظر مدیران سیما یک آمار هیجان انگیز است! اما باید دید او در تجربه جدیدش هم موفق می شود؟
 
کد مطلب : ۱۴۵۰۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.