۰
بازگشت ستاره ازبکستانی

جپاروف برای نیم فصل به استقلال پیوست

تاریخ انتشار
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲
جپاروف برای نیم فصل به استقلال پیوست
به گزارش عصر تعادل، سرور جپاروف بازیکن برجسته فصل پیش استقلال تهران که نقش مهمی در موفقیت‌های فصل پیشین آبی‌ها داشت، ابتدای فصل و در عین تعجب همگان از استقلال جدا شد و به تیم جتسو قزاقستان پیوست. 

این جدایی در حالی اتفاق افتاد که استقلال به دلیل پیوستن امید  ابراهیمی به الاهلی قطر نیاز شدیدی به سرور داشت اما مسئولان استقلال با شروطی که جپاروف برای تمدید قرارداد گذاشته بود مخالف بودند. این بازیکن ازبکستانی که دو بار مرد سال آسیا شده خواستار قراردادی سه ساله با استقلالی‌ها بود اما هیئت مدیره استقلال و در راس آن‌ها امیرحسین فتحی مدیرعامل جدید آبی‌ها مخالف شروط او بودند. 

سرانجام جپاروف از استقلال رفت اما با آغاز لیگ هجدهم و ادامه رقابت‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، جای خالی او در این تیم به خوبی نمایان بود. استقلالی‌ها که در غیاب جپاروف به درخشش مارکوس نویمایر آلمانی دل خوش کرده بودند با عملکرد ضعیف این بازیکن هر روز بیشتر از او ناامید می‌شدند. 

استقلال مقابل السد شکست تلخی را پذیرا شد و از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. در ابتدای لیگ هم شاگردان وینفرد شفر به سان دو فصل گذشته امتیازات متعددی از دست دادند، تا بحث بازگشت هافبک کهنه‌کار ازبک به استقلال از چند ماه پیش مطرح شود. از سوی دیگر استقلالی‌ها در سخت‌ترین گروه ممکن لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، العین امارات و الدحیل قطر همگروه شدند تا فشار هواداران برای بازگرداندن ستاره‌ه به استقلال شدت بیشتری به خود بگیرد. 

سرانجام استقلالی‌ها دیروز با جپاروف به توافق نهایی رسیدند و با پرداخت بخشی از مطالبات او، سرور مجاب شد به استقلال بازگردد. البته به نظر می‌رسد قرارداد جپاروف این بار تا پایان رقابت‌های لیگ برتر منعقد شده است. 

این نخستین خرید استقلال در نیم فصل لیگ برتر است که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای آن‌ها باشد. باید منتظر ماند و دید در ادامه کدام بازیکنان به تیم پرطرفدار ایران و آسیا اضافه خواهند شد. 

پایان پیام//
کد مطلب : ۱۴۵۰۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.