۰

پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۴۴ هزار و ۴۰۰ مددجوی کمیته امداد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
مجتبی احمدلو  درباره کمک هزینه جهزیه و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بیان کرد: کمیته امداد همیشه بودجه‌ای را جهت دختران و پسران در شرف ازدواج و بانوانی که مجددا ازدواج می‌کنند، در نظر می‌گیرد.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد در ادامه بیان کرد: کمک هزینه ازدواج دختران و پسران تحت پوشش کمیته امداد، از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفر اختصاص یافته است که از این تعداد دختران بیشترین میزان دریافت کنندگان بوده اند و البته پسران و زنانی که مجددا هم ازدواج کرده اند، شامل این تعداد می‌شوند.
وی در ادامه درباره اعطای وام و تسهیلات به افرادی که نیازمند کمک هستند؛ اما تحت پوشش کمیته امداد نیستند، اظهار کرد: کمیته امداد به افرادی که تحت پوشش نیستند به صورت وام قرض الحسنه و یا بلاعوض تسهیلاتی تحت عنوان وام کارگشایی اعطا می‌کند.
مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خاطرنشان کرد: اعتبارات اعطایی محدود و در حد اعتبارات است و به این افراد به عنوان اقشار آسیب پذیر کمک می‌شود.
 
کد مطلب : ۱۴۵۰۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.