فروتن: باخت‌های  آویژه صنعت آزارم می‌دهد

5 دی 1397 ساعت 17:19

فوروارد قدرتی تیم بسکتبال آویژه صنعت خراسان می‌گوید شکست‌های پیاپی تیمش او را حسابی آزرده خاطر کرده است.


صالح فروتن در گفت وگو با بسکتبال کلاب اظهار کرد: متاسفانه ما هفته گذشته مقابل نیروی زمینی مثل دو بازی پیش از آن در کوارتر چهارم مسابقه را باختیم. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد ولی انگار تیم ما در آخر بازی شانس نمی‌آورد. این سومین بازی متوالی است که 10 دقیقه آخر نتیجه را واگذار می‌کنیم.
 
فروتن ادامه داد: از طرفی نمی‌توانیم به بچه‌ها و کادر فنی و تیم خرده بگیریم. اگر دقت کرده باشید بازیکنان استارتر و  اصلی ما مثل حسین (رحمتی) و نوید (خواجه زاده) و حتی خود من حدود یک ماه است که به تیم اضافه شده‌اند، پس این تیم نیاز به زمان دارد و باید به آن فرصت داد. مطمئنم در آینده نتایج بهتری می گیریم.
 
او درباره کادر فنی تیمش هم توضیح داد: از زمانی که آقای قیاسی آمده واقعا اوضاع بهتر شده و تیم یک دل تر و متحدتر برای کسب نتیجه به میدان می‌روند. کادر فنی تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار می‌بندد و به امید خدا به زودی نتیجه آن را می بینیم.
 
فروتن درباره بازگشتش به مشهد گفت: اینجا همه چیز خوب است. از اینکه کنار خانواده هستم بسیار خوشحالم. تماشاگران هم واقعا سنگ تمام برای ما می‌گذارند و من فقط می‌توانم بگویم ما شرمنده‌  آن‌ها شدیم. واقعا همه دوست داریم بردهای ما شروع شود تا پاسخ شایسته ای به آن‌ها بدهیم.
 
او درباره بازی فردای تیمش برابر پگاه تهران و اینکه این دیدار به نظر از بازی هفته  آخر برابر شیمیدر راحت تر است، توضیح داد: با شما موافق نیستم. ما اصلا در لیگ بازی ساده نداریم. اصلا هیچ تیم راحتی نیست که بگوییم این هفته با فلان تیم بازی داریم از بهمان هفته وضع ما بهتر است. همه بازی‌ها برای ما دشوارند. راستش من هم اطلاعی از سیاست‌های باشگاه ندارم و نمی‌دانم که آیا قرار است در نیم فصل بازیکن خارجی به ما اضافه شود یا نه. فکر می‌کنم کادر فنی بهتر می‌توانند درباره این مسائل اظهار نظر کنند. فقط درباره باخت‌ها می‌توانم بگویم که واقعا فکر کردن به آن‌‌ها من را اذیت می‌کنند.
 
فروتن درباره تیم ملی و این‌که با توجه به خداحافظی اوشین و دوری ارسلان کاظمی به نظرت می‌توانی در جام جهانی حضور داشته باشی؟ تاکید کرد: پست چهار تیم ملی همیشه بازیکنان بسیار خوب و سطح بالایی داشته. همین حالا محمد حسن‌زاده، آرمان زنگنه و خود ارسلان هم همچنان مدعیان جدی این پست هستند و این کار را برای دیگران سخت می‌کند. با وجود این من هم مثل همه آرزو دارم در تیم ملی بازی کنم و اگر فرصتی به دست بیاورم می‌‎کوشم نهایت استفاده را از آن ببرم.
 
 


کد مطلب: 145117

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145117/فروتن-باخت-های-آویژه-صنعت-آزارم-می-دهد

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir