۰
انتقاد شدید مربی تیم ملی امید از برنامه نود

شاهرودی: عادل دنبال قاتل بروسلی می‌گردد!/امیدوارم حاشیه‌های قائدی ختم به خیر شود  

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۳
شاهرودی: عادل دنبال قاتل بروسلی می‌گردد!/امیدوارم حاشیه‌های قائدی ختم به خیر شود  
رضا شاهرودی در گفت و گوی اختصاصی به عصر تعادل گفت: یک هفته به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده و پیش از هرچیز برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدورام این طلسم 43 ساله بالاخره در امارات شکسته شود و بچه ها جام بر دست به کشور بازگردند. این آرزوی قلبی من و همه مردم ایران است.
 
بازیکن پیشین تیم پرسپولیس  درباره فهرست تیم ملی و حضور 2 بازیکن از تیم پرسپولیس در لیست نهایی کارلوس کی‌روش اظهار کرد: متاسفانه سرمربی تیم ملی نگاه خوبی به پرسپولیس ندارد. درباره سیدجلال که خیلی صحبت شد و او در نهایت خداحافظی کرد ولی من می‌خواهم بدانم چرا بازیکنانی مثل کمال کامیابی‌نیا، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی در تیم ملی خبری نیست؟ شما دیدید که سیامک چه عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های داخلی داشت. او واقعا بازیکن برجسته‌ای است. بقیه بازیکنانی هم که گفتم همینطور. علی علیپور، آقای گل لیگ برتر شد و حالا هم یکی از آماده‌ترین‌هاست اما او هم جایی در تیم ملی ندارد. واقعا نمی‌دانم دلیل این نگاه سرمربی تیم ملی به پرسپولیس چیست.
 
او ادامه داد: زمانی که نام تیم ملی مطرح می‌شود، باید نگاه ما هم ملی باشد. در تیم ملی امید که من افتخار حضور در کارد فنی‌اش را دارم، نگاه همه ملی است. کاش در تیم ملی بزرگسالان هم اینطور بود. من فقط از پرسپولیس حرف نمی‌زنم، بازیکنان بسیار خوب دیگری در سایر تیم‌ها هم بودند که حقشان پیراهن تیم ملی بود اما به آن نرسیدند. به هر حال امیدوارم تیم ایران در این مسابقات موفق باشد. چون ما عرق ملی داریم. سرمربی و کادر فنی تیم ملی هم باید دل مردم را به دست بیاورند.
 
شاهرودی درباره سیستم تیم ملی ایران توضیح داد: اساس کار تیم ملی با صلاحدید کادر فنی روی اصول دفاعی است و ایران پلان‌های دفاعی را به خوبی اجرا می‌کند ولی در حمله من چیز خاصی از این تیم ندیدم. ایران سال‌هاست با سیستم بسته دفاعی بازی می‌کند و باید دید این نوع بازی در جام ملت‌های آسیا چه نفعی برای تیم ما دارد.
 
مربی تیم امید ایران با انتقاد از برنامه نود ادامه داد: من واقعا از عادل (فردوسی‌پور) گله‌مندم. ما پس از بازی‌های جاکارتا 4 دیدار دوستانه برگزار کردیم که ماحصل آن سه پیروزی و یک تساوی بود. تساوی ما هم در اردن با نتیجه یک بر یک برابر تیم ملی این کشور به دست آمد که به نظر من آن هم برای ما برد محسوب می‌شد اما شما برنامه نود این هفته را دیدید. دریغ از یک دقیقه که درباره تیم امید صحبت شود.
 
او درباره اینکه برنامه این هفته نود ویژه نامه جام ملت‌های آسیا بود و کنداکتور آن باید اختصاصی بسته می‌شد، توضیح داد: هنوز که جام ملت‌های آسیا آغاز نشده! مگر عادل همیشه از این‌که به رده‌های پایه توجه نمی‌شود گلایه نمی‌کند. حالا من از او می‌پرسم که خودت به رده پایه توجه می‌کنی؟ من از مدیر شبکه سه (علی فروغی) هم گله‌مندم. من نمی‌دانم عادل درپی چیست؟ انگار او دنبال قاتل بروسلی می‌گردد! حق ما این نبود و رسمش هم این نیست. ما (مربیان تیم امید) هم سال‌ها در تیم ملی بازی کردیم. حمید استیلی در جام جهانی به آمریکا گل زد اما نه به او نه به تیم ما توجهی نمی‌شود.
 
مربی تیم امید ایران درباره حضور معراج اسماعیلی در تیم ملی ایران گفت: معراج دروازه‌بان بسیار خوب با فیزیک مناسب است. در آینده از این بازیکن بسیار بیشتر از این‌ها خواهید شنید. او در بازی با پا هم که دروازه‌بانان امروز باید در آن تبحر داشته باشند، بسیار خوب است. ضمن اینکه ما شهاب عادلی را هم داریم که فوق‌العاده کار می‌کند و حضور این دو بازیکن، دروازه تیم امید را بیمه کرده است.
 
شاهرودی درباره عملکرد قائدی و این‌‌که او بیش از حد توپ را نگه می‌دارد، همچنین درباره حواشی تازه‌ای که درباره قائدی به وجود آمده تصریح کرد: به یقین این نظر خود ماست که از مهدی می‌خواهیم در محوطه جریمه و حوالی آن یک برابر یک را از مقابل بردارد. مهدی پسر حرف گوش‌کنی است و خواسته کادر فنی را در زمین اجرا می‌کند. درباره حواشی مهدی هم باید بگویم به هرحال این موضوع روی روحیه او تاثیرگذار است و امیدوارم ختم به خیر شود.
 
بازیکن پیشین تیم ملی درباره خاطره‌اش از جام ملت‌های  آسیا گفت: من خاطره بسیار بدی از جام ملت‌های آسیا دارم. سال 1996 من بازیکن فیکس تیم ملی ایران بودم. اتفاقا آن سال هم جام ملت‌ها در امارات برگزار می‌شد. یکی از تمرینات پیش از اعزام تیم ملی قرار بود ساعت 3 بعدازظهر برگزار شود اما گویا حاج آقا مایلی کهن تمرین را نیم‌ساعت جلوتر انداخته بود. من و نعیم سعداوی که خبر نداشتیم دیر رسیدیم. حاج آقا روی این مسائل حساس بود و از ما خواست عذرخواهی کنیم. نعیم معذرت خواست ولی من نخواستم و خط خوردم. حالا که فکرش را می‌کنم به خودم می‌گویم اگر زمان به عقب بازگردد، از حاجی عذرخواهی می‌کنم و قال قضیه را می‌کنم اما افسوس که پرواز ما به آن روزهای زیبا امکان ناپذیر است.  
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۱۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.