۰
دوست داشتیم به بابانوئل کمک کنیم  

اردشنیان: موفقیت تیم 5 نفره بانوان آرزویم در سال جدید است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۵
اردشنیان: موفقیت تیم 5 نفره بانوان آرزویم در سال جدید است
نارینه اردشنینان در گفت و گو با بسکتبال کلاب گفت: شب سال نو همیشه برای ما شبی دلنشین و پر از خاطره است. من هم به سهم خودم سال نو را به همه تبریک می‌گویم و برای همه مردم کشورم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
 
اردشنیان درباره بهترین خاطراتش از جشن سال نو گفت: همیشه سال نو برای من خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی بوده و هست. خاطرم هست یک سال شب سال نو در ارمنستان حضور داشتیم و آنجا واقعا حال و هوای جشن سال نو تماشایی و شورانگیز است و من هم بهترین خاطراتم را آنجا داشتم.
 
بازیکن پیشین تیم آرارات درباره آرزوی ورزشی‌اش در سال نو میلادی هم توضیح داد: خوشبختانه سال گذشته پس از برداشته شدن موانع حضور تیم‌های بسکتبال بانوان ایران در رقابت‌های مختلف، چند تیم از کشورمان به ویژه در بخش بسکتبال سه نفره به مسابقات برون مرزی رفتند. امیدوارم این اتفاق در بسکتبال 5 نفره هم بیفتد، چون بسکتبال 5 نفره دنیای خود را دارد و ما هم سال‌ها در این بسکتبال حضور داشتیم. از صمیم قلب برای تیم ملی بسکتبال زنان ایران در سال جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
او درباره بابانوئل و اینکه تا چه زمانی فکر می‌کرد هدایای سال نوی میلادی را بابانوئل برایش می‌آورده، اظهار کرد: من تا 10 سالگی فکر می‌کردم بابانوئل شب‌های سال نو از راه شومینه می‌آید و هدایای کادوپیچ شده را زیر درخت کاج می‌گذارد. حالا هم تئودور (پسر 2 ساله اردشنیان) اینطور فکر می‌کند.  البته خانه‌های قدیمی شومینه‌های زیبایی داشت و ما هم که دوست داشتیم به بابانوئل کمک کنیم. همیشه درخت کاج سال نو را کنار شومینه می‌گذاشتیم.
کد مطلب : ۱۴۵۱۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.