۰
چین 2 - 1 قرقیزستان

ماتیاش قرقیزها را به دهان اژدها انداخت!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴
ماتیاش قرقیزها را به دهان اژدها انداخت!
به گزارش عصر تعادل، در نخستین دیدار روز سوم جام ملت‌های آسیا تیم‌ ملی چین از ساعت 14:30 در ورزشگاه بن زاید العین به مصاف تیم قرقیزستان رفت. تیم قرقیزستان در نیمه نخست فراتر از انتظار ظاهر شد و دقیقه 42 با پاس میلان میرزایف و شوت سرضرب آخلیدین ایسرائیلوف به گل رسید تا نیمه نخست را برنده به رختکن برود. 

در نیمه دوم و در دقیقه 50 چین به یک ضربه کرنر دست یافت. ارسال بلند چینی‌ها با تاثیر دفاع قرقیزستان روی دروازه این آمد اما پاول ماتیاش که می‌خواست توپ را از بالای تیر دروازه دوباره به کرنر بفرستد، آن را به قعر دروازه خودش فرستاد تا بازی یک بر یک مساوی شود. 

دقیقه 78 ژی وو از میانه میدان توپ را پشت دفاع حریف انداخت و یو دا بائو بازیکنی که مارچلو لیپی در نیمه نخست او را به جای جینگ دائو جین به زمین فرستاده بود، با فرار در قلب دفاع از ماتیاش گذشت و توپ را به گل دوم چین بدل کرد تا این دیدار با برتری دو بر یک چین به پایان برسد. 

در ادامه این دیدارها از دقایقی پیش تیم کره جنوبی به مصاف فیلپین رفته است و تیم کشورمان از ساعت 19:30 به مصاف یمن می‌رود. 
کد مطلب : ۱۴۵۲۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.