۰
با اعلام ملک‌آرایی؛

دیدارهای تیم بسکتبال اکسون فعلا پخش مستقیم نمی‌شود  

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
دیدارهای تیم بسکتبال اکسون فعلا پخش مستقیم نمی‌شود  
پخش مستقیم دیدارهای اکسون از سیمای جمهوری اسلامی باعث شد علاقه‌مندان به بسکتبال، در کنار تماشای بازی‌های شیمیدر در لیگ برتر، از تماشای دیدارهای این تیم در لیگ یک هم بی‎نصیب نمانند. به یقین پخش مستقیم مسابقات لیگ یک بسکتبال اتفاق بسیار خوبی برای بسکتبال ایران محسوب می‌شد و دیدن بازی‌های تماشایی این لیگ هم برای مشتاقان بسکتبال ایران خالی از لطف نبود. این هفته اما در حالی که انتظار می‌رفت دیدار تیم‌های اکسون تهران و گالوانیزه شمس زنجان هم پخش شود، این اتفاق نیفتاد.
 
دلایل پخش نشدن بازی‌ها
علی ملک‌آرایی در گفت‌وگو با عصر تعادل و درباره نرفتن دیدار تیم‌های اکسون و شمس زنجان روی آنتن سیما اظهار کرد: این اتفاق چند دلیل داشت. نخست این‌که فقط بازی‌های اکسون پخش می‌شود و این اتفاق برای تیم‌های دیگر نمی‌افتد. همین موضوع باعث شده رقبای اکسون بازی‌های ما را آنالیز کنند و به نقاط ضعف و قوت ما پی ببرند. از سوی دیگر با اتفاقاتی که در دیدار گذشته افتاد ما متوجه شدیم انگار بی‌دلیل هزینه زیادی متقبل می‌شویم! از همین رو فعلا تصمیم گرفتیم از پخش مستقیم دیدارهای‌مان چشم بپوشیم.
 
مدیرعامل تیم اکسون ادامه داد: متاسفانه در دیدار ما برابر تیم شورا و شهرداری قزوین، در 10 دقیقه پایانی ناگهان برق اسکوربورد قطع شد. ما تیم جوانی داریم اما حریف تیم مسن‌تری داشت و این موضوع باعث شد وقفه در بازی ایجاد شود و آن‌ها دقایقی استراحت کنند و نفس‌شان تازه شود. البته این همه ماجرا نبود. زمانی که اسکوروبورد دوباره به کار افتاد، در عین تعجب یک امتیاز از تیم ما کم شد و اعتراض‌های ما هم به جایی نرسید! ما چند امتیاز جلو بودیم اما پس از این اتفاقات آن دیدار را واگذار کردیم.  
 
ترفندهای ناپسند
ملک‌آرایی با تاکید بر اینکه چنین اتفاقاتی نخستین بار نیست که برای اکسون می‌افتد، اضافه کرد: متاسفانه زمانی که ما به کرمانشاه هم سفر کردیم در دیدار برابر توفارقان اتفاق مشابهی افتاد. ضمن این‌که آنجا برای تمرین به ما توپ نمره پنج دادند! چنین ترفندهایی واقعا ناپسند است. این هفته هم برابر شمس زنجان بازی خوبی انجام دادیم اما در مجموع برخی  عوامل باعث شدند به آنچه مدنظرمان بود نرسیم. ما انتظار داشتیم صدرنشین گروه بشویم اما در رتبه چهارم قرار گرفتیم.
 
دلسردی اکسون
ملک‌آرایی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید توان شکست تیم عقاب را در پلی‌آف لیگ یک دارید؟ تصریح کرد: اصلا بحث برد و باخت برای ما مطرح نیست. بحث دلسرد شدن ما اینجا مطرح است. همانطور که گفتم متاسفانه ما به آنچه مدنظرمان بود نرسیدیم.
 
مدیرعامل باشگاه اکسون درباره بازیکنانی که  به ترکیب این تیم اضافه می‌شوند هم گفت: خوشبختانه آسیب‌دیدگی مهیار مهر برطرف شده و او در کنار وفا ثابت، دیگر بازیکن آسیب دیده ما می‌توانند در ادامه تیم ما را همراهی کنند.
 
پله‌های موفقیت
او همچنین در پاسخ به این پرسش که با وجود امکاناتی که دارید چرا در سوپرلیگ حضور نیافتید؟ تاکید کرد: من در مراسم رونمایی پیراهن اکسون، پیش از آغاز فصل هم گفتم که دوست داریم پله‌های موفقیت را یکی یکی بالا برویم. ما تیم جوانی داریم و دوست داشتم بچه‌ها ضمن کسب تجربه در لیگ یک، خودشان برای کسب سهمیه بجنگند آن را به دست بیاورند.   
 
تیم بسکتبال اکسون تهران، جمعه 21 دی‌ماه در تالار بسکتبال آزادی مقابل گالوانیزه شمس زنجان به برتری 83 بر 65 رسید.
 
پایان پیام//
 
کد مطلب : ۱۴۵۲۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.