۰
درخشش هاردن در غیاب جیمز

آقای ریش به ارتش بدون «پادشاه» رحم نکرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱
آقای ریش به ارتش بدون «پادشاه» رحم نکرد
به گزارش عصر تعادل، بامداد امروز در نخستین دیدار تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز در سالن ولز فارگو فیلادلفیا با نتیجه نزدیک 117 بر 115 مغلوب میهمان خود اوکلاهاما سیتی تاندر شد. در حالی که تنها 6 ثانیه و 9 دهم ثانیه به پایان بازی مانده بود، جیمی باتلر با لی آپی دیدنی فیلادلفیا را 115 بر 113 پیش انداخت اما در 5 ثانیه پایانی پاول جورج با اقدام سه امتیازی موفق خود فول گل هم از حریف گرفت و پرتاب آزادش را هم به ثمر رساند تا اوکلاهاما برنده مسابقه شود.

برای اوکلاهاما پاول جورج 31 امتیاز، راسل وستبروک 21 امتیاز و 10 ریباند و دنیس شرودر نیز 21 امتیاز    کسب کردند و برای فیلادلفیا جوئل امبید 31 امتیاز، جی جی ردیک 22 امتیاز و بن سیمونز 20 امتیاز، 15 ریباند و 9 پاس گل به دست  آوردند.

وقتی 1.46 دقیقه تا پایان بازی فرصت بود، راسل وستبروک که برای گرفتن امتیاز به سمت حلقه فیلادلفیا حمله ور شده بود با دریافت خطای محکم از جانب جوئل امبید زیر سبد نقش بر زمین شد. وستبروک بعد از بلند شدن از روی زمین با حالت عصبی به سمت امبید حرکت کرد که با مداخله سایر بازیکنان درگیری خاتمه پیدا کرد. این دو بازیکن در سالیان اخیر نیز سابقه درگیری و رفتار نامناسب با یکدیدگر را داشته اند. قبل از این دیدار نیز وقتی از وسبروک پرسیده شد که ایا مشکلات با امبید برطرف شده؟ در پاسخ گفت: خیر!

فیلادلفیا برای نوزدهمین بازی متوالی طی سالیان اخیر مقابل اوکلاهاما شکست خورد. آخرین پیروزی فیلادلفیا مقابل اوکلاهاما به سال 2008 باز می گردد.
 
گوردون فرشته نجات هیوستون
در دیگر دیدار جذاب برگزار شده تیم هیوستون راکتس در سالن تویوتا سنتر هیوستون و در پایان وقت اضافه اول با نتیجه 138 بر 134 میهمان خود لس آنجلس لیکرز را با شکست بدرقه کرد. طبق معمول هفته های اخیر جمیز هاردن ستاره تیمش بود اما این بار اریک گوردن ابتدا فرشته نجات هیوستون شد.
 
در حالی که 2 ثانیه تا پایان بازی فرصت بود و راکتس 120 بر 117 از لیکرز عقب بود گوردون با یک شوت سه امتیازی دقیق بازی را مساوی کرد و به وقت اضافه کشاند. او در لحظات پایانی وقت اضافه نیز با گل کردن چهار پرتاب پنالتی نقش ویژه ای در پیروزی تیمش ایفا کرد. این در حالی بود که راکتس اکثر زمان بازی از حریف خود عقب بود حتی نیمه اول را با 18 امتیاز اختلاف با لیکرز به رختکن رفت.
 
برای راکتس جیمز هاردن 48 امتیاز و 6 پاس گل، اریک گوردون 30 امتیاز و جیمز انیس 18 امتیاز کسب کردند  و برای لیکرز کایل کوزما 32 امتیاز، برندون اینگرام 21 امتیاز، ایویکا زوباچ 17 امتیاز و جاوا مک گی 12 امتیاز و 14 ریباند ثبت کردند. لوک والتون سرمربی لیکرز در کواتر سوم از زمین بازی اخراج شد.

هاردن که بعد از کسب 57 و 58 امتیاز در دو دیدار متوالی پای به این بازی گذاشته بود، برای نوزدهمین دیدار متوالی موفق شد حداقل 30 امتیاز کسب کند. هاردن همچنین در 10 بازی از 13 مسابقه اخیر 40 امتیاز کسب کرده است.

لبرون جیمز سیزدهمین بازی متوالی برای لیکرز را از دست داد و در این سفر تیمش را نیز همراهی نکرد. از باشگاه لس آنجلس خبر می رسد که مراحل درمان جیمز با موفقیت سپری شده و او توان بازی را به دست آورده اما برای حضور قدرتمند در مرحله پلی آف نیاز به استراحت بیشتری دارد.

بازگشت اسطوره به زادگاهش
در دیگر دیدار برگزار شده تیم شیکاگو بولز در سالن یونایتد سنتر شیکاگو با نتیجه 117 بر 103 مغلوب میهمان خود میامی هیت شد. دوین وید که برای آخرین بار در زادگاهش به میدان رفت، یک هدف ساده داشت: کسب پیروزی. وید که روز جمعه تولد 37 سالگی اش را جشن گرفت و در پایان این فصل بعد از 16 سال حضور در ان بی ای بازنشسته خواهد شد، به گرمی در زادگاهش مورد استقبال و تشویق هوادارن قرار گرفت.

برای میامی جاش ریچاردسون 26 امتیاز، دیون ویترز 21 امتیاز و دوین وید 14 امتیاز، 10 ریباند و 7 پاس گل کسب کردند تا میامی بعد از دو شکست متوالی طعم پیروزی را بچشد.

برای شیکاگو زک لاوین 22 امتیاز، بابی پورتیس 21 امتیاز و لاری مارکانن 20 امتیاز کسب کردند تا دهمین شکست متوالی برای این تیم جوان به ثبت برسد.

وید در شرایطی وارد بازی شد که مقابل شیکاگو 977 امتیاز کسب کرده بود و بعد از پایان این بازی شیکاگو تبدیل به هشتمین تیم ان بی ای شد که وید مقابل آن ها هزار امتیاز کسب کرده است.

نتایج سایر دیدار های برگزار شده بامداد امروز به شرح زیر است :
فینیکس سانز 115 – شارلوت هورنتس 135
ساکرامتنو کینگز 103 – دیترویت پیستونز 101
دالاس موریکس 99 – ایندیانا پیسرز 111
میلواکی باکس 118 – اورلاندو مجیک 108
بوستون سلتیکس 113 – آتلانتا هاوکس 105
ممفیس گریزلیز 90 – تورنتو رپترز 119
کلیولند کاوالیرز 102 – دنور ناگتس 124
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.