۰
اخبار NBA

گرامیداشت لوترکینگ برای هیوستون خوش‌یمن نبود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵
گرامیداشت لوترکینگ برای هیوستون خوش‌یمن نبود
به گزارش بسکتبال کلاب این هفته از رقابت ها با روز گرامیداشت دکتر مارتین لوتر کینگ فقید رهبر جنبش حقوق مدنی امریکا متقارن شد. NBA از سال 1986 برای این روز تعطیل رسمی که همه ایالت های امریکا آن را به رسمیت می شناسند در تقویم خود برنامه ریزی می کند. تا کنون بیش از 300 بازی جذاب توسط لیگ در این تعطیلی مهم برنامه ریزی و اجرا شده است.
 
در نخستین دیدار برگزار شده تیم نیویورک نیکس نیویورک با نتیجه 127 بر 109 مغلوب میهمان خود اوکلاهاما سیتی تاندر شد. تاندر در این دیدار در کوارتر اول اختلاف لازم را ایجاد کرد و بدون اینکه از حریف عقب بیفتد، پیروزی راحتی را در مدیسون اسکوئر گاردن کسب کرد.
 
برای اوکلاهاما پاول جورج 31 امتیاز، راسل وستبروک و دنیس شرودر هر کدام 17 امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی را خارج از خانه کسب کند. برای نیویورک تیم هارادوی 23 امتیاز، آلونزو تری یر 16 امتیاز و امانوئل مودیای 14 امتیاز کسب کردند تا برای نهمین بازی متوالی در مدیسون اسکوئر گاردن بازنده باشد. این چهاردهمین شکست در 15مسابقه اخیر برای نیویورک بود. نیویورک از تاریخ یک دسامبر تاکنون در خانه پیروز نشده است.
 
در دیگر دیدار برگزار شده تیم آتلانتا هاوکس در سالن استیت فارم آرنا آتلانتا با نتیجه 122 بر 103 مغلوب میهمان خود اورلاندو مجیک شد. رقابت بین دو تیم در رتبه های یازدهم و دوازدهم جدول کنفرانس شرق را اورلاندو برد و امید هایش برای حضور در پلی آف را همچنان زنده نگه داشت.

برای مجیک ایوان فورنیر 29 امتیاز و 7 پاس گل، نیکولا ووچویچ 29 امتیاز و 14 ریباند و ترنس راس 16 امتیاز کسب کردند تا بعد از کسب سه شکست متوالی دوباره طعم پیروزی را بچشد.
برای هاوکس دوین ددمون 24 امتیاز و 9 ریباند، تری یانگ 21 امتیاز و 6 پاس گل و جرمی لین 15 امتیاز کسب کردند تا دومین شکست متوالی و پنجمین شکست در هفت مسابقه اخیر را به دست آورد.
 
رونمایی از کفش‌های جدید تری یانگ
مراسم روز دکتر لوتر کینگ در زادگاهش توسط شهردار سابق آتلانتا اندرو یانگ که با دکتر لوتر کینگ همکاری نزدیک داشت و آدام سیلور مسئول اجرایی لیگ NBA برنامه ریزی و اجرا شد. تری یانگ هم از کفش های جدیدش با شعار معروف «من رویایی دارم» رونمایی کرد.
 
در دیگر دیدار برگزار شده تیم ممفیس گریزلیز در سالن فدکس فروم تنسی با نتیجه 105 بر 85 مغلوب میهمان خود نیواورلینز پلیکانز شد.
 
برای پلیکانز جرو هالیدی و نیکولا میروتیچ 21 امتیاز و جلیل اوکافور 20 امتیاز و 10 ریباند کسب کردند تا دومین پیروزی در پنج مسابقه اخیر را ثبت کند.
 
درخشش بی حاصل گسول
برای ممفیس مارک گسول 22 امتیاز و 8 ریباند، مایک کانلی 20 امتیاز و 8 پاس گل کسب کردند تا برای ششمین بازی متوالی و دوازدهمین بار در سیزده دیدار اخیر شکست بخورد. این نتیجه و شرایط بسیار بد ممفیس برای شهری که هر ساله جزئی از مراسم بزرگداشت مارتین لوتر کینگ به شمار می رود، برای طرفداران این باشگاه ناامیدکننده است. ممفیس اکنون در بازی های روز مارتین لوتر کینگ هفت پیروزی و 10 شکست به دست آورده است.
 
نتایج سایر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است :
شیکاگو بولز 104 – کلیولند کاوالیرز 88
دیترویت پیستونز 87 – واشنگتون ویزاردز 101
دالاس موریکس 106 – میلواکی باکس 116
ساکرامنتو کینگز 94 – بروکلین نتس 123
میامی هیت 99 – بوستون سلتیکس 107
هیوستون راکتس 93 – فیلادلفیا سونتی سیکسرز 121
پورتلند تریل بلیزرز 109 – یوتا جاز 104
گلدن استیت واریرز 130 – لس آنجلس لیکرز 111
***********************************

ترجمه علی حیدری
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.