۰
آتش بازی آقای ریش به یاد کوبی

هاردن رکورد چمبرلین را هم شکست

تاریخ انتشار
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
هاردن رکورد چمبرلین را هم شکست
به گزارش عصر تعادل، در نخستین دیدار برگزار شده تیم ایندیانا پیسرز در سالن بنکرلایف فیلدهاوس ایندیاناپولیس موفق شد با نتیجه 110 بر 106 میهمان خود تورنتو رپترز را شکست دهد. فصل امیدوار کننده پیسر ها با مصدومیت شدید ویکتور اولادیپو در این بازی به سرعت رنگ باخت. تیم ایندیانا به تازگی ثابت کرده بود که توانایی کسب پیروزی در کوتاه مدت را بدون گارد آل استاری اش دارد اما حالا تیم سوم جدول کنفرانس شرق با دوری طولانی مدت اولادیپو، چالش جدید و سختی را پیش روی دارد. زمان دقیق دوری اولادیپو از میادین با ام آر ای مشخص خواهد شد. ویکتور وقتی برای دفاع پاسکال سیاکام تلاش می کرد به شدت از ناحیه پا آسیب دید. ایندیانا در این فصل بدون ویکتور اولادیپو هفت پیروزی و چهار شکست به دست آورده است. پیام های حمایتی سایر ستاره های ان بی ای برای روحیه دادن به اولادیپو نطیر لبرون جیمز، دوین بوکر، بردلی بیل، پاول جورج و غیره در فضای مجازی جلب توجه کرد. اولادیپو در تابستان 2017 به ازای پاول جورج از اوکلاهاما به ایندیانا نقل مکان کرده بود.

برای پیسرز تادیوس یانگ 23 امتیاز و 15 ریباند و درن کالیسون 17 امتیاز و 8 پاس گل کسب کردند تا سومین پیروزی متوالی و پنجمین پیروزی در شش مسابقه اخیر را کسب کند.

برای رپترز سرژ ایباکا 23 امتیاز و 11 ریباند، کایل لوری 20 امتیاز و 7 پاس گل و پاسکال سیاکام 16 امتیاز کسب کردند تا روند سه پیروزی متوالی تورنتو در لیگ قطع شود. کووای لنارد برای جهارمین بازی متوالی به  میدان نرفت تا با استراحتی دو برابر مهیا ادامه لیگ برای رپترز شود. این سومین شکست در چهارده بازی بود که کووای برای تورنتو به میدان نرفت.

آتش بازی هاردن در مدیسون یه یاد کوبی
در دیگر دیدار برگزار شده تیم نیویورک نیکس در سالن مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه 114 بر 110 مغلوب میهمان خود هیوستون راکتس شد. یک شب بی نظیر دیگر برای بهترین بازیکن هجومی لیگ یعنی جیمز هاردن ثبت شد. هاردن موفق شد در این بازی به یکی از رکوردهای ویلت چمبرلین افسانه ای دسترسی پیدا کند. هاردن با کسب 61 امتیاز در نیویورک مثل کوبی برایانت یک نمایش تک نفره جذاب را به نمایش گذاشت.

برای هیوستون جیمز هاردن 61 امتیاز ( بیش ترین امتیاز دوران ورزشی ) و 15 ریباند، اریک گوردون 20 امتیاز کسب کردند تا سومین پیروزی در پنج بازی اخیر را به دست آورد.
هاردن برای بیست و یکمین بازی متوالی موفق شد حداقل 30 امتیاز کسب کند و رتبه چهارم در لیست بیش ترین تعداد بازی های 30 امتیازی متوالی را به نام خود ثبت کند. اما چمبرلین همچنان رتبه یکم تا سوم این لیست را به ترتیب با 65 بازی ، 31 بازی و 25 بازی در تصرف خود دارد. هاردن بعد از کارملو آنتونی که رکوردار کسب امتیاز در مدیسون اسکوئر گاردن با 62 امتیاز است، در رتبه بعدی قرار گرفت.

برای نیویورک بازیکن سال اولی آلونزو تری یر 31 امتیاز ( بیش ترین امتیاز که تاکنون کسب کرده ) و 10 ریباند و تیم هارادوی جونیور 21 امتیاز کسب کردند ولی برای جلوگیری از ثبت هفتمین شکست متوالی نیکس کافی نبود.

هیوستون موفق شد برای نهمین بازی متوالی نیویورک را در مدیسون اسکوئر گاردن شکست دهد. آخرین پیروزی نیویورک در خانه مقابل راکتس به تاریخ 26 ژانویه 2009 باز می گردد جایی که مایک دی آنتونی سرمربی نیویورک بود. درست یک هفته بعد از این پیروزی در تاریخ 2 فوریه کوبی برایانت در جریان پیروزی لیکرز 61 امتیاز به تنهایی کسب کرده بود.

از باشگاه هیوستون خبر می رسد توافقات لازم برای انتقال کارملو آنتونی به تیم شیکاگو بولز با این باشگاه انجام شده و باشگاه شیکاگو قصد دارد تا روز 7 فوریه که فرصت نقل و انتقالات لیگ به پایان می رسد کارملو را بازخرید کند.

طنین ناقوس آزادی با درخشش امبید
در دیگر دیدار مهم برگزار شده تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز در سالن ولز فارگو سنتر موفق شد با نتیجه نزدیک 122 بر 120 مقابل میهمانش سن آنتونیو اسپرز به برتری دست پیدا کند.

برای فیلادلفیا جوئل امبید 33 امتیاز و 19 ریباند، جی جی ردیک 19 امتیاز کسب کردند و بن سیمونز با 21 امتیاز، 15 پاس گل و 10 ریباند تریپل دبل کرد تا پنجمین پیروزی در 6 مسابقه اخیر را کسب کند.

در غیاب جیمی باتلر که به خاطر مصدومیت این دیدار را از دست داد جوئل امبید با 13 شوت موفق از 28 اقدام به همراه دو شوت سه امتیازی موفق نگذاشت خلا باتلر حس شود. امبید برای سی و سومین دیدار موفق شد حداقل 20 امتیاز و 10 ریباند کسب کند که از این نظر رکوردار لیگ است.

برای اسپرز دمار دروزان 26 امتیاز و 9 ریباند، رودی گی و پتی میلز هر کدام 17 امتیاز و مارکو بلینلی 16 امتیاز کسب کردند تا دومین شکست متوالی برای اسپرز به ثبت برسد. مارکو بلینلی بازیکن اسبق تیم فیلادلفیا توسط هواداران این مورد تشویق و قدردانی قرار گرفت.

گیب کپلر مدیر باشگاه بیسبال فیلادلفیا فیلیز به همراه آرون نولا و ریس هاسکینز بازیکنان این تیم زنگ مراسم ناقوس آزادی ( ناقوس آزادی نماد فرهنگی انقلاب آمریکا در شهر فیلادلفیا و رسوم این شهر است ) را در سالن به صدا درآورد و مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفتند. جی رایت اهل ویلانوا که به عنوان دستیار زیر نظر گرگ پاپاویچ در تیم ملی امریکا به فعالیت خواهد پرداخت در اواخر بازی در کنار زمین به صحبت با این مربی بزرگ پرداخت.

نتایج سایر دیدار های برگزار شده به شرح زیر است :
کلیولند کاوالیرز 103 – بوستون سلتیکس 123
اورلاندو مجیک 110 – بروکلین نتس 114
لس آنجلس کلیپرز 111 – میامی هیت 99
آتلانتا هاوکس 121 – شیکاگو بولز 101
شارلوت هورنتس 118 – ممفیس گریزلیز 107
دیترویت پیستونز 98 – نیواورلینز پلیکانز 94
دنور ناگتس 108 – یوتا جاز 114

 
کد مطلب : ۱۴۵۳۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.