۰
اخبار NBA

پائو گسول رکور ری آلن را شکست؛ پتی میلز به باشگاه 500 تایی‌ها پیوست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۷
پائو گسول رکور ری آلن را شکست؛ پتی میلز به باشگاه 500 تایی‌ها پیوست
به گزارش  عصر تعادل بامداد امروز  اوکلاهاما سیتی تاندر در سالن چیساپیک انرژی آرنا موفق شد با نتیجه 118 بر 112 میهمان خود میلواکی باکس را از پیش روی بردارد. پاول جورج ستاره تاندر در این دیدار درخشید تا ثابت کند لیاقت حضور در ترکیب اصلی آل استار را میان ستارگان متعدد کنفرانس غرب دارد. جورج با کسب هفت امتیاز در یک دقیقه پایانی بازی، تاثیر بسیاری در کسب پیروزی مقابل باکس داشت.

برای تاندر پاول جورج 36 امتیاز و 13 ریباند و جرمی گرنت 16 امتیاز کسب کردند به همراه راسل وستبروک که با 13 امتیاز، 13 ریباند و 11 پاس گل شانزدهمین تریپل دبل این فصل و صد و بیستمین تریپل دبل دوران ورزشی اش را ثبت کرد تا پنحمین پیروزی متوالی تاندر به ثبت برسد.

برای میلواکی جیانیس آنتتکونمپو 27 امتیاز و 18 ریباند، خریس میدلتون 22 امتیاز و 6 پاس گل و بروک لوپز 19 امتیاز کسب کردند تا نوار شش پیروزی متوالی میلواکی پاره شود.
 
ادامه طلسم جادوگران در سن آنتونیو
در دیگر دیدار برگزار شده تیم سن آنتونیو اسپرز در سالن ای تی اند تی سنتر موفق شد با نتیجه 132 بر 119 میهمان خود واشنگتون ویزاردز را با شکست بدرقه کند. توماس برایانت اولین امتیاز بازی برای ویزاردز را با یک اسلم دانک کسب کرد که باعث ناراحتی پاپاویچ از دفاع تیمش شد و پاپاویچ فقط بعد از گذشت 16  ثانیه از شروع بازی اولین وقت استراحت را درخواست تا ثابت کند سیستم دفاعی در تیم پاپاویچ مهمترین فاکتور به شمار می رود.

برای اسپرز لامارکوس آلدریج 30 امتیاز، 9ریباند و 6 پاس گل، دیویس برتان 21 امتیاز و برایان فوربس 16 امتیاز کسب کردند تا پنجمین پیروزی در 10 مسابقه اخیر را به دست آورد. این پیروزی بعد از دو شکست متوالی خانگی برای اسپرز به دست آمد.

بهترین امتیاز آور اسپرز، دمار دروزان برای دومین بازی متوالی و سومین بازی در دو هفته اخیر به خاطر مصدومیت غایب بزرگ تیم بود. پاول گسول برای ششمین بازی در این فصل در ترکیب شروع کننده اسپرز قرار گرفت تا شمار بازی هایی که از ابتدا به میدان رفته به 1150 بازی برسد و از رکورد ری آلن عبور و رتبه توزدهم لیگ را در اختیار بگیرد.

برای ویزاردز توماس ساتورانسکی و بردلی بیل هرکدام 21 امتیاز و ترور آریزا 20 امتیاز کسب کردند تا برای نوزدهمین بازی متوالی در سن آنتونیو شکست بخورد. ویزاردز پنج پیروزی در هفت مسابقه قبلی کسب کرده بود.

واشنگتون در قرن بیست و یکم موفق به شکست اسپرز در شهر سن آنتونیو نشده است. آخرین پیروزی ویزاردز در خانه سن آنتونیو مربوط به تاریخ 11 دسامبر 1999 است که با درخشش میتچ ریچموند که 31 امتیاز کسب کرده بود، موفق به کسب پیروزی 99 بر 89 شد.

پتی میلز برای پانصدمین بار با پیراهن سن آنتونیو به میدان رفت تا تبدیل به سیزدهمین بازیکن در تاریخ اسپرز شود که حداقل 500 بازی برای این تیم انجام داده و به جمع بزرگانی مانند: تیم دانکن، دیوید رابینسون، جورج ژروین، شین الیوت، آوری جانسون، بروس بوئن و جانی موور اضافه شود. شماره پیراهن هفت بازیکن فوق در باشگاه اسپرز بازنشسته شده است. شماره پیراهن مانو جینوبلی در تاریخ 28 مارچ به عنوان هشتمین عضو باشگاه 500 تایی های اسپرز طی مراسمی بازنشسته شد و باشگاه اسپرز در آینده قصد دارد شماره پیراهن تونی پارکر را به عنوان نهمین عضو در آینده بازنشسته کند.
 
شکست خانگی مقابل چشمان کارملو آنتونی
در یکی دیگر از دیدار های برگزار شده نیویورک نیکس در سالن مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه 106 بر 97 مغلوب میهمان خود میامی هیت شد. دوین وید و میامی با کمک بزرگ وین الینگتون که در نیمه دوم 19 امتیاز برای هیت کسب کرد، برنده از زمین نیکس خارج شدند. این سومین حضور وین در ترکیب میامی بعد از مصدومیت طولانی مدتش بود.

برای میامی وین الینگتون 19 امتیاز، دوین وید 15 امتیاز و 10 پاس گل و حسن وایت ساید 13 امتیاز و 16 ریباند کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی میامی به ثبت برسد.
برای نیویورک تیم هارادوی 22 امتیاز، تری بورک 16 امتیاز و دمین داتسون 14 امتیاز کسب کردند تا نهمین شکست متوالی برای نیکس درج شود. نیویورک در 18 دیدار اخیرش 17 مسابقه را واگذار کرده است.

کارملو آنتونی ستاره سابق نیویورک که هفت فصل برای نیکس به میدان رفت، از نزدیک تماشگر این بازی بود و در کواتر اول وقتی روی اسکوربورد کارملو را نشان دادند مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت. کارملو به تازگی از هیوستون به شیکاگو منتقل شده و تیم شیکاگو برنامه ای برای به کار گرفتن آنتونی ندارد و قصد دارد این بازیکن را قبل ار 7 فوریه بازیکن آزاد اعلام کند.آنتونی سابقه حضور در 10 همایش آل استار را در کارنامه دارد.

میامی تا اینجای فصل هیچ گاه بیش از سه بازی متوالی را به حریفان واگذار نکرده اما از سویی دیگر فقط یک بار موفق به ثبت رکوردی بیش از پیروزی در دو بازی متوالی شده است. میامی بهترین رکوردش با پنج پیروزی متوالی را از تاریخ 14 الی 23 دسامبر ثبت شده است.
 
نتایج سایر دیدار های برگزار شده به شرح زیر است :
کلیولند کاوالیرز 104 – شیکاگو بولز 101
ساکرامنتو کینگز 108 – لس آنجلس کلیپرز 122
تورنتو رپترز 123 – دالاس موریکس 120
اورلاندو مجیک 98 – هیوستون راکتس 103
یوتا جاز 125 – مینه سوتا تیمبرولوز 111
فینیکس سانز 102 – لس آنجلس لیکرز 116
 
در پایان هفته پانزدهم رقابت ها تیم های میلواکی باکس با 35 پیروزی و 13 شکست صدرنشین و کلیولند کاوالیرز با 10 پیروزی و 41 شکست قعرنشین کنفرانس شرق و تیم های گلدن استیت واریرز با 35 پیروزی و 14 شکست صدرنشین و فینیکس سانز با 11 پیروزی و 41 شکست قعرنشین کنفرانس غرب هستند.
************************************************
ترجمه: علی حیدری

پایان پیام
کد مطلب : ۱۴۵۳۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.