اختصاصی عصر تعادل

برنامه سوپرلیگ با حضور شیمیدر در غرب آسیا تغییر می‌کند

8 بهمن 1397 ساعت 15:49

فدراسیون بسکتبال در نظر دارد تیم‌های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر را به مسابقات غرب آسیا اعزام کند و به این ترتیب برنامه هفته پایانی سوپرلیگ دستخوش تغییر خواهد شد.  


به گزارش بسکتبال کلاب، رقابت‌های سوپرلیگ ایران پس از برگزاری هفته چهاردهم در دوشنبه 15 بهمن ماه به دلیل در پیش بودن پنجره ششم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2019 تعطیل می‌شود. 

از طرفی مسئولان فدراسیون بسکتبال در تلاشند میزبانی رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا را از وابا بگیرند و این مسابقات به جای بغداد در کشورمان برگزار شود. 

بر این اساس چنانچه فقط تیم پتروشیمی بندرامام در مسابقات غرب آسیا حضور یابد، چون پتروشیمی هفته آخر لیگ استراحت دارد، بدون هیچ تغییری در برنامه سوپرلیگ به این مسابقات خواهد رفت. 

اما از آنجا که فدراسیون بسکتبال ایران در تلاش است با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کند و شیمیدر را هم همراه پتروشیمی به این مسابقات بفرستد، (چه این مسابقات در بغداد برگزار شود چه  میزبانی آن به شهر و کشور دیگری سپرده شود) دیدارهای هفته پایانی سوپرلیگ که قرار است 23 اسفندماه برگزار شود، به نهم فروردین سال آینده موکول خواهد شد و به این ترتیب مرحله پلی آف بسکتبال هم از 15 فروردین ماه 1398 آغاز خواهد شد.
 
 
 

 


کد مطلب: 145358

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145358/برنامه-سوپرلیگ-حضور-شیمیدر-غرب-آسیا-تغییر-می-کند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir