۰
روزهای سخت مجیک جانسون در NBA

تداوم رکوردشکنی هاردن و تمایل کلی تامپسون برای پیوستن به لیکرز

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
تداوم رکوردشکنی هاردن و تمایل کلی تامپسون برای پیوستن به لیکرز
 
به گزارش عصر تعادل، رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای امریکا بامداد امروز با برگزاری 7 مسابقه در شهر های مختلف پیگیری شد. در دیدار های مهم تیم های نیواورلینز، سن آنتونیو و فیلادلفیا موفق به شکست حریفان شدند.
 
در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم هیوستون راکتس در سالن تویوتا سنتر با نتیجه 121 بر 116 مغلوب میهمان خود نیواورلینز پلیکانز شد. تیم پلیکانز درون زمین هیچ نشانی از مشکلات اخیرش را نداشت. درخواست جابه جایی آنتونی دیویس در روزهای اخیر مشکلات زیادی را برای باشگاه به همراه داشت.
 
برای نیواورلینز جلیل اوکافور 27 امتیاز و 12 ریباند، جرو هالیدی 19 امتیاز و 6 بلاک شات و تیم فریزیر 10 امتیاز و 10 پاس گل کسب کردند تا روند سه شکست متوالی را متوقف سازند و دومین پیروزی در هفت مسابقه اخیر را به دست آورد. آنتونی دیویس برای پنجمین بازی متوالی از ترکیب تیم دور بود.
برای هیوستون جیمز هاردن 37 امتیاز و 11 ریباند، کنث فراید 19 امتیاز و 11 ریباند و اریک گوردون 17 امتیاز کسب کردند تا نوار سه پیروزی متوالی راکتس پاره شود.
 
هاردن موفق شد رکورد کسب حداقل 30 امتیاز در بازی های متوالی را به 24 دیدار افزایش دهد. هاردن همچنین موفق شد برای یازدهمین بازی متوالی حداقل 35 امتیاز کسب کند و پنجمین رکورد در ان بی ای را از آن خود کند. هاردن در این ماه به صورت میانگین آمار خیره کننده 43.6 امتیاز، 8.7 ریباند و 7.6 پاس گل از خود بر جای گذارد. او در 14 بازی که در ماه ژانویه انجام داده 610 امتیاز به دست آورده و بعد از مایکل جوردن تبدیل به دومین بازیکنی شد که در یک ماه حداقل 600 امتیاز کسب می کند. مایک جوردن در ماه مارچ 1987 موفق به ثبت این رکورد شده بود.
 
آنتونی دیویس که از طریق ایجنتش خبر درخواست انتقالش به تیمی دیگر را رسانه ای کرده بود، توسط سازمان لیگ مبلغ 50 هزار دلار به خاطر نقض قوانین مربوط به جابه جایی بازیکنان جریمه شد.
 
در یکی دیگر از بازی های برگزار شده سن آنتونیو اسپرز در سالن ای تی اند تی سنتر موفق شد با نتیجه نزدیک 126 بر 124 میهمانش فینیکس سانز را با شکست بدرقه کند. رودی گی وقتی بازی در امتیاز 124 مساوی بود با یک شوت بازر پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. برای فینیکس که چهار بازی اخیرش را با میانگین 23 امتیاز اختلاف واگذار کرده بود و دآندره ایتون را نیز در ترکیب نداشت، پیش بینی می شد به راحتی مقابل اسپرز تن به شکست دهد، اما اسپرز برای کسب پیروزی نیاز به شوت بازر پیدا کرد.
 
برای اسپرز لامارکوس آلدریج 29 امتیاز و 14 ریباند، مارکو بلینلی 17 امتیاز و رودی گی 16 امتیاز کسب کردند تا سومین پیروزی متوالی را به دست آورد. سن آنتونیو در این دیدار برای سومین بازی متوالی بدون دمار دروزان مقابل حریفش قرار گرفت.
 
برای فینیکس دوین بوکر 38 امتیاز و هفت پاس گل، جمال کرافورد 22 امتیاز و هفت پاس گل و میکال بریج 17 امتیاز کسب کردند تا روند ناکامی های فینیکس به 9 بازی متوالی برسد. 
 
فینیکس برای یازدهمین دیدار متوالی در خانه سن آنتونیو شکست خورد. آخرین پیروزی فینیکس در خانه اسپرز به تاریخ 27 فوریه 2013 باز می گردد که با درخشش جرمین اونیل که 22 امتیاز کسب کرد، موفق به شکست 105 بر 101 شده بود.
 
لامارکوس آلدریج موفق شد در این دیدار امتیازات دوران ورزشی اش را به هفده هزار و 968 امتیاز ارتقا دهد و با عبور از ورد بی فری، کالوین مورفی و لو هادسون بین 75 امتیاز آور برتر تاریخ ان بی ای قرار گیرد. مارکو بلینلی نیز به رکورد 1100 شوت سه امتیازی موفق در 12 فصل حضورش در لیگ دست پیدا کرد.
 
در آخرین دیدار برگزار شده تیم لس آنجلس لیکرز در سالن استپلس سنتر با نتیجه 121 بر 105 مغلوب میهمانش فیلادلفیا سونتی سیکسرز شد. برت برووان سرمربی فیلادلفیا با به کارگیری ترکیب جدیدی در زمین به راحتی مقابل لیکرز بدون لبرون جیمز به پیروزی رسید.
 
برای فیلالفیا جوئل امبید 28 امتیاز و 11 ریباند، جیمی باتلر 20 امتیاز و 6 پاس گل و بن سیمونز 19 امتیاز کسب کردند تا سومین پیروزی در چهار مسابقه اخیر را به دست آورد. در این دیدار باتلر برای اولین بار در پست پوینت گارد و بن سیمونز در پست چهار به عنوان کومبو فوروارد در ترکیب جدید برووان نقش آفرینی کردند.
 
برای لیکرز برندون اینگرام 36 امتیاز ( بیش ترین امتیاز کسب شده در دوران ورزشی اش) ، جاوا مک گی 17 امتیاز و 14 ریباند و کنتاویوس کالدول پوپ 12 امتیاز کسب کردند تا چهارمین شکست در پنج دیدار اخیر را ثبت کند.
 
جوئل امبید که 34 بازی را با کسب حداقل 20 امتیاز و 10 ریباند به پایان برده و از این حیث رکورد دار لیگ است، در این بازی با رکورد رودی گوبرت سنتر یوتا در تعداد دبل دبل ها مساوی کرد، این چهل و یکمین دبل دبل امبید بود.
 
این چهارمین دیدار متوالی بود که فیلادلفیا در کوارتر اول حداقل 30 امتیاز کسب می کند. آن ها با میانگین 30.7 امتیاز در 12 دقیقه ابتدایی بازی ها پس از گلدن استیت خطرناک ترین تیم در کوارتر اول محسوب می شود.
 
مجیک جانسون مدیر باشگاه لیکرز تحت فشار زیادی برای به خدمت گرفتن آنتونی دیویس از سوی هواداران قرار گرفته است. کلی تامپسون روز گذشته اعلام کرد که اگر آنتونی دیویس به لیکرز ملحق شود و واریرز قراردادی با حداکثر دستمزد به وی پیشنهاد ندهد، مایل به پیوستن به لیکرز خواهد بود که این مساله فشار بیشتری را تیم مدیریتی لیکرز وارد آورده است.
 
نتایج سایر دیدار های برگزار شده به شرح زیر است :
واشتگتون ویزاردز 113 – کلیولند کاوالیرز 116
میلواکی باکس 115 – دیترویت پیستونز 105
اوکلاهاما سیتی تاندر 126 – اورلاندو مجیک 117
شیکاگو بولز 117 – بروکلین نتس 122
 
 
کد مطلب : ۱۴۵۳۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.