۰
7 جایزه برای مرد عنکبوتی

اسپایدرمن جوایز «انی» را درو کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹
اسپایدرمن جوایز «انی» را درو کرد
به گزارش عصر تعادل به نقل از ورایتی، شرکت سونی پیکچرز انیمیشن با جدیدترین انیمیشن خود بیشترین جوایز انی ۲۰۱۹ را دریافت کرد. جوایز انی که ساعتی پیش (به وقت ایران) برگزار شد، برندگان خود را شناخت و جایزه اصلی بهترین انیمیشن امسال را به «اسپایدرمن: در اسپایدر ورس» اهدا کرد.

در این بخش «شگفت‌انگیزان ۲» محصول پیکسار، «رالف اینترنت را خراب می‌کند» محصول دیسنی، «انسان اولیه» محصول آردمن انیمیشن و «جزیره سگ‌ها» از فاکس سرچ‌لایت پیکچرز دیگر مدعیان بودند.

«اسپایدرمن: در اسپایدر ورس» همچنین موفق به کسب بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین انیمیشن شخصیت، طراحی شخصیت، طراحی صحنه و تدوین شد.

جامعه بین‌المللی فیلم انیمیشن که اهدا کننده جوایز انی است، در بخش بهترین فیلم بلند انیمیشن مستقل به «میرای از آینده» به کارگردانی مامورو هوسودا جایزه داد.

در حالی اهدای جوایز انی شاخصی برای اسکار است که در بخش انیمیشن‌های بلند اسکار علاوه بر «اسپایدرمن: در اسپایدر ورس» و «میرای از آینده»، «شگفت‌انگیزان ۲»، «جزیره سگ‌ها» و «رالف اینترنت را خراب می‌کند» با هم رقابت می‌کنند.

سال گذشته «کوکو» هم جایزه انی و هم جایزه اسکار را به خانه برد.
کد مطلب : ۱۴۵۴۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.