گوگل به جای پدر و مادرها قصه می‌گوید

6 آذر 1398 ساعت 16:08

"MyStorytime" برنامه‌ای است که به والدین اجازه می‌دهد که شب‌هایی که نمی‌توانند در خانه حضور داشته باشند، برای فرزندانشان داستان‌هایی که مایلند را ضبط کنند.


به گزارش «عصر تعادل»، گوگل اخیرا یک برنامه جدید ایجاد کرده است و این برنامه والدینی را که نمی‌توانند همیشه شب‌ها در کنار فرزندان خود باشند را قادر می‌سازد تا داستان‌هایی را که فرزندانشان دوست دارند را با صدای خود ضبط کنند تا فرزندانشان هنگام خواب بتوانند به راحتی به داستان‌ها گوش دهند.

"MyStorytime" برنامه‌ای است که به والدین اجازه می‌دهد که شب‌هایی که نمی‌توانند در خانه حضور داشته باشند، برای فرزندانشان داستان‌هایی که مایلند را ضبط کنند تا آنها قبل از خواب به آنها گوش دهند. گوگل این طرح را با الهام از خانواده اُلیور الهام گرفته است زیرا این خانواده از دیرباز رسم دارند تا برای فرزندانشان پیش از خواب داستان بگویند.

"جنیفر الیور"(Jennifer Oliver) که همسر وی در افغانستان است گفت: هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین پدر در خانه برای فرزندان شود اما امیدوارم MyStorytime بتواند تا حدی این کار را انجام دهد.

برنامه "MyStorytime" در هر دستگاه دارای برنامه دستیار گوگل از جمله اسپیکرها و تلفن‌های هوشمند قابل دسترسی خواهد بود و کاربران می‌توانند پس از بارگیری این برنامه به راحتی از آن استفاده کنند.

 


کد مطلب: 145466

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145466/گوگل-جای-پدر-مادرها-قصه-می-گوید

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir