ورود دادستانی به ماجرای آزار کودک زباله‌گرد

11 آذر 1398 ساعت 9:18

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز دستورات لازم را برای پیگیری و بررسی قضایی ماجرای آزار کودک زباله‌گرد که فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، صادر کرد.


به گزارش «عصر تعادل»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اعلام کرد که به موضوع آزار یک کودک زباله گرد که فیلم آن در شبکه های اجتماعی منتشر شده ورود کرده است.

 با انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر آزار یک کودک ، حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج  گفت: دستورات قضایی لازم در این خصوص صادر شده و موضوع در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: هم اکنون پیگیری های لازم از سوی دستگاه های مربوطه در حال انجام است.

از عصر یکشنبه ویدئویی در فضای مجازی منتشر گردیده که در آن کودک زباله گردی را نشان می دهد که توسط فردی مورد اذیت و آزار قرار داده می شود. 

در این رابطه برخی خبرگزاریها و کانالهای تلگرامی اخبار ضد و نقیضی درباره دستگیری عامل این اقدام زشت به نقل از مسوولان بهزیستی البرز و دادستان کرج منتشر کردند.

اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی البرز نیز عنوان کرد: بر اساس شنیده ها، این کودک آزاری در کرج بوده و گفته می شود مقام قضایی نیز ورود کرده است اما بنده نیز اطلاع دقیقی ندارم و به درستی نمی دانم که این موضوع مربوط به کرج هست یا خیر.

 وی گفت: اورژانس اجتماعی(۱۲۳) را مامور کرده ایم که فردا دوشنبه این موضوع را بررسی کند که آیا مربوط به کرج هست یا خیر.


کد مطلب: 145563

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145563/ورود-دادستانی-ماجرای-آزار-کودک-زباله-گرد

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir