۰

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در واکنش به اظهارات «پرتوآذر»: بعید می‌دانم فدارسیون مانع‌تراشی کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶
سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری در واکنش به اظهارات «پرتوآذر»: بعید می‌دانم فدارسیون مانع‌تراشی کند
به گزارش «عصر تعادل» بعد از آنکه فرانک پرتو آذر در گفت‌وگویی از مانع تراشی‌های فدراسیون و کادر فنی برای حضورش در مسابقات بین‌المللی گلایه کرد، مهدی رهنما، سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان گفت: با پرتوآذر مشکلی ندارم و از او حمایت می‌کنم اما کادر فنی با کادر فدراسیون متفاوت است. بعید بدانم که کادر فدراسیون هم برای حضور او در مسابقات برون مرزی مانع تراشی کند.

وی افزود: البته نبود حمایت کافی از رکابزنان تیم ملی درد و دل من هم محسوب می‌شود و یک واقعیت است. همه ورزشکاران در رشته‌های مختلف با این مشکل روبرو هستند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: به عنوان سرمربی بر این باورم، هر رکابزنی که قوی‌تر هست، حق حضور در تیم ملی را دارد. بدنبال این نیستیم که کسی را جایگزین دیگری یا حقش را ضایع کنم. نبود حمایت و امکانات لازم برای تمامی ورزشکاران وجود دارد.

وی ادامه داد: ملاک کادر فنی برای انتخاب یک ورزشکار این است که آن رکابزن زبده باشد و در تمامی مسابقات انتخابی شرکت کند و به بهترین جایگاه در تیم ملی دست یابد. هر کشوری احتیاج به بهترین نفرات دارد و پرتوآذر نیز از این قاعده مستثنی نیست.
کد مطلب : ۱۴۵۵۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.