اپلیکیشن‌های برتر موسیقی

12 آذر 1398 ساعت 10:30

با 9 اپلیکیشن برتر موسیقی آشنا شوید.


به گزارش «عصر تعادل» در وسایل نقلیه عمومی همیشه می‌بینیم که افرادی هنسفیری، ایرپاد یا انواع بلوتوث‌ها را در گوش خود گذاشته‌اند و با موزیکی که گوش می‌دهند، انگار در دنیای دیگری زندگی می‌کنند یا شاید دنیای دیگری را در ذهنشان خلق می‌کنند، به نظرتان شما جزو کدام دسته هستید؟ موزیک‌ها به نوعی نیازهای مغزی ما را تامین می‌کنند. برای بیشتر ما پیش آمده، در زمان‌هایی که احتیاج به آرامش داریم، موزیک‌های آرام و اغلب بی‌کلام و هنگامی که احتیاج به انرژی در اول صبح داریم به اٌپرا گوش می‌کنیم. این تنها دو سبک از دنیای بزرگ و متنوع موزیک‌هاست. در این مطلب با چند مورد از بهترین اپلیکیشن‌های موسیقی دنیا آشنا می‌شوید تا راحت‌تر بتوانید به موزیک‌هایی که می‌خواهید دسترسی سریع، همراه با کیفیت بالا داشته باشید.

اسپوتی‌فای (Spotify)

تعریف شده برای هر دو سیستم عامل اندروید و آیو اس. اسپوتی‌فای اپلیکیشنی برای موزیک است که در بین بسیاری شناخته شده است. تا جایی که از آمارهای گوگل پلی و اپ‌استور می‌شود فهمید، مورد رضایت مشتریان بوده است. چیزی که شاید درباره آن ندانیم این است که این اپلیکیشن علاوه بر منبع و مرجعی بزرگ برای موزیک‌ها، بخشی هم برای پادکست‌ها دارد و بخشی هم که بتوانید پادکست‌هایتان را تولید و آپلود کنید. یک اپ قوی در زمینه موسیقی و پادکست است؛ اما برخی نظر دیگر درباره هزینه آپدیت جدید اسپوتی‌فای دارند و هزینه آن را نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهد، زیاد می‌دانند.

اپل موزیک (Apple music)

اگر شما موبایل اپل دارید و از اسپوتی‌فای استفاده نمی‌کنید یکی از بهترین گزینه‌های شما اپل‌ موزیک است که به شما امکان دانلود هر موزیکی را که به دنبالش هستید می‌دهد و در آخر آن را در حافظه ذخیره و برای مواقع آفلاین نگه می‌دارد. می‌توانید برای خودتان لیست موزیک‌های دلخواهتان را بسازید. اگر این اپ را ندارید می‌توانید وارد تنظیمات موبایل خود شوید و در قسمت موزیک، گزینه دانلود اتوماتیک را فعال کنید، این اپ از طرف سیستم‌عامل به طور خودکار نصب می‌شود.

آمازون موزیک (Amazon music)

آمازون موزیک یکی از سرویس‌های در دسترس است که شاید همه چیز را درباره‌ آن ندانیم. شاید اسم فروشگاه آمازون به گوشمان خورده باشد یا آشنایی کامل با آن داشته باشیم. این یکی دیگر از محصولات دیجیتالی شرکت آمازون در زمینه موسیقی است که اتفاقا با کیفیت و دقت، طراحی و راه‌اندازی شده است. آمازون همه تلاشش را می‌کند تا به خوبی اسپوتی‌فای شود. گرچه همین حالا هم به اندازه پخش‌کننده موزیک‌های دانلود شده در حالت آفلاین خوب است.

سوند کلاد (Sound Cloud)

سوند کلاد هم یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه موزیک و خصوصا موزیک‌های الکتریکی است. اگر موزیکی را پیدا نمی‌کنید یا نمی‌دانید خواننده آن چه کسی است، از این اپلیکیشن استفاده کنید و همه این اطلاعات را به‌دست آورید. تازه ‌می‌توانید تمام موزیک‌های آن خواننده را هم در اختیار داشته باشید. شما بسته به سرویسی که از برنامه سوند کلاد خریداری می‌کنید می‌توانید تعداد مشخصی از موزیک‌ها را در بازه زمانی خاص دانلود کنید.

پاکت کستس (pocket cast)

این اپیلیکیشن ۲ تم روشن و تاریک دارد و برای جست‌وجو کردن موزیک‌ مورد نظر فیلترهای مختلف مانند اسم خواننده، سبک موزیک، سال انتشار و غیره دارد که این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند. می‌توانیم برای تنظیم وقتمان آپشن زمانبدی این اپ را تنظیم کنیم یا برای گوش دادن به پادکست‌ها سرعت آنها را در دو حالت X۳ و X۵ قرار دهیم. همچنین آپشن‌های دیگری مانند تنظیم صدا، نحوه هدایت موزیک و کنترل از طریق اپل واچ را هم دارد.

کست باکس (Cast box)

این اپلیکیشن برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آیو اس تعریف شده و کاملا رایگان است‌. در طی سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ درصد زیادی از رضایت‌ مردمی را در فروشگاه‌های اپ‌استور و گوگل‌پلی داشته است و این یکی از دلایل مهم موفقیت این اپلیکیشن است. این اپ، اپل واچ و کارپلی را هم ساپورت می‌کند. مطمئن باشید اگر اطلاعات موزیکی را در کست‌باکس جست‌وجو می‌کنید دقیقا همانی را پیدا می‌کنید که به دنبالش می‌گشتید.

پادبین (Podbean)

پادبین نه تنها بهترین پادکست‌ها و موزیک‌ها را جمع‌آوری می‌کند بلکه پشتیبان تولید پادکست‌های باکیفیت نیز هست. این اپلیکیشن برای راهنمایی و استفاده فوق‌العاده راحت است. شما می‌توانید با استفاده از این اپ، پادکست دلخواه خود را ضبط، آپلود و به مدت یک‌ماه به صورت رایگان آن را در این فضا نگه دارید. پس هم می‌توانید با این اپلیکیشن پادکست گوش دهید و هم بسازید.

استیچر(Stitcher)

این اپلیکیشن‌ هم برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آیو اس تعریف شده است. آپشنی که استیچر دارد و آن را جزو اپیلیکیشن‌های برتر قرار داده است این موضوع است که قادر به پیدا کردن آهنگ‌های مشابه پلی‌لیست شما است. پس شما یک پادکست یا یک فولدر آهنگ برای گوش دادن ندارید؛ بلکه با یک دنیای موسیقی مطابق سلیقه‌ی خودتان طرف هستید.

لافبل (Laughabale)

این اپلیکیشن بیشتر بر پادکست‌ها و موزیک‌های خنده‌دار تمرکز دارد؛ اما هر چیزی که دنبالش باشید را هم می‌توانید در آن پیدا کنید. آپشن دیگری که این اپ دارد این است که برای همه آیتم‌های موجود در این اپلیکیشن زیرنویس خودکار وجود دارد. شرکت اپل هم برای همکاری و به اشتراک گذاشتن این اپلیکیشن  در اپ‌استور خبر داده است.

 
 


کد مطلب: 145611

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/145611/اپلیکیشن-های-برتر-موسیقی

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir