۰

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری: «پرتو آذر» باید خود را با مقررات فدراسیون تطبیق دهد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۰
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری: «پرتو آذر» باید خود را با مقررات فدراسیون تطبیق دهد
به گزارش «عصر تعادل» فرانک پرتور آذر دوچرخه‌سوار ماده کوهستان در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ آسیا در فیلیپین موفق به کسب مدال برنز شد. وی نخستین زن ایرانی دارنده مدال در مسابقات قهرمانی آسیا در دوچرخه‌سواری کوهستان است.

او پیش از این گفته بود که فدراسیون از او حمایت نمی‌کند. وی گفته بود: «عملکرد و جایگاه من در آسیا مشخص است و با وجود نتیجه‌ای که گرفتم هنوز کادر فنی گاهی در شک و شبهه قرار دارد و بدنبال اعزام نشدن من به مسابقات بین‌المللی هستند. این مانع‌تراشی‌ها روی عملکرد ما تاثیر می‌گذارد. کادر فنی برای تیم ملی است و نه فقط برای یک ورزشکار.»

با این حال «خسرو قمری» رییس فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص اظهار داشت: از سخنان این ملی‌پوش در خصوص کادر فنی تعجب می‌کنم. هنوز اردویی برای مسابقات برون مرزی برگزار نکرده‌ایم. زمانی که ورزشکار در اردو حضور یابد، کادر فنی عملکرد او را ارزیابی می‌کند و در صورت آمادگی لازم، وی را به مسابقات اعزام خواهند کرد.

وی افزود: پرتو آذر را از لحاظ فنی، کاری و شخصیتی و به عنوان نخستین مدال‌آور دوچرخه‌سواری کوهستان و دارای رنکینگ نخست آسیا قبول داریم. کادر فنی باید این ورزشکار را در کنار دیگر رکابزنان قرار دهد تا حضور او سبب افزایش انگیزه آنان برای رقابت کردن با وی شود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری عنوان کرد: پرتو آذر به عنوان یک ورزشکار مقید در کار حرفه‌ای، باید در اردو شرکت کند. بهترین ورزشکاران دنیا زمانی که اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود از باشگاه‌ها جدا می‌شوند و در قالب تیم ملی قرار می‌گیرند تا مربی آن ورزشکار را در جایگاه خود ارزیابی کند. کادر فنی نمی‌تواند زمان زیادی برای آماده کردن یک ورزشکار صرف کند، بنابراین پرتو آذر با شرکت در اردوها و برنامه‌های دیگر، مسایل خود را با کادر فنی برطرف سازد. کادر فدراسیون نیز با توجه به خصوصیات و رفتار یک ورزشکار در مسابقه‌ها، وی را به آمادگی لازم می‌رساند.
کد مطلب : ۱۴۵۶۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.