۰

روز شلوغ ماموران امنیتی در استادیوم آزادی/ تشویق وریا غفوری و رحمتی توسط استقلالی‌ها

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
روز شلوغ ماموران امنیتی در استادیوم آزادی/ تشویق وریا غفوری و رحمتی توسط استقلالی‌ها
به گزارش «عصر تعادل»، تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده امروز (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در فاصله کم‌تر از نیم ساعت مانده به آغاز این دیدار حدود ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

ماموران برقراری امنیت امروز با جدیت ویژه‌ای مشغول کار هستند و حساسیت زیادی به برقراری امنیت دیدار استقلال و شهرخودرو دارند به طوری که حتی از آوردن خودکار توسط برخی خبرنگاران به داخل ورزشگاه هم جلوگیری شد.

سید مهدی رحمتی، کاپیتان فصل گذشته استقلال که امسال برای شهرخودرو بازی می‌کند به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شدند. هم‌چنین روح‌الله باقری، بازیکن فصل گذشته استقلال هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در آن طرف میدان شیخ دیاباته به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد و این بازیکن هم به سمت هواداران رفت تا پاسخ تشویق‌های‌شان را بدهد. شیخ دیاباته ممکن بود دیدار امروز را به خاطر مصدومیت از دست بدهد اما استقلالی‌ها او را به بازی رساندند و این بازیکن از ابتدا در ترکیب استقلال حضور دارد.

هم‌چنین سید حسین حسینی، وریا غفوری و مهدی قائدی هم مورد تشویق قرار گرفتند.
کد مطلب : ۱۴۵۷۱۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.