۱

حناچی: چرخ بیدود نمی‌چرخید/ برخی قراردادهای بام‌لند مشکل‌دار است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳
حناچی: چرخ بیدود نمی‌چرخید/ برخی قراردادهای بام‌لند مشکل‌دار است
به گزارش «عصر تعادل»، پیروز حناچی در حاشیه برگزاری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در جمع خبرنگاران، گفت: در هر لحظه سرویس و خدمات جدیدی توسط استارت‌آپ‌ها ارائه می‌شود. در دوره جدید شهرداری تهران، تلاش شهرداری این است که به عنوان شتاب دهنده اصلی فضایی برای کسب و کار این حوزه ایجاد کند.

وی افزود: این سرویس‌ها سفرهای درون شهری را کاهش می‌دهند و ارائه خدمات را راحت‌تر می‌کنند. برای حمایت این شرکت‌های نوبنیان، حمایت‌هایی از سوی شهرداری انجام می‌شود تا این فرصت به مزیتی برای شهر تبدیل شود.

وی در خصوص آزادسازی اطلاعات نیز گفت: انتقال داده‌ها در همه کشورها در ابتدا با مقاومت‌هایی مواجه می‌شود اما بعد از راه اندازی آنها همه متوجه می‌شوند دادن اطلاعات به ارائه سرویس‌های بهتر می‌انجامد و به این ترتیب فضای بهتری ایجاد می‌شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص بهره شرکت‌ها از فیبر نوری گفت: اکثر شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از این فیبر نوری استفاده کنند و هیچ منعی برای آنها وجود ندارد.

وی در خصوص بهره گیری از فناوری‌های هوشمند در جهت کاهش آلودگی هوا افزود: وقتی سرویس و خدمات از طریق موبایل به شهروندان ارائه شود سفرهای بی مورد شهری حذف می‌شود و نیاز به تردد کمتر می‌شود که یکی از تاثیرات این سرویس‌ها علاوه بر ارائه خدمات بهتر، کاهش سفرهای درون شهری است.

وی در خصوص موضوع جمع‌آوری دوچرخه‌های بی دود نیز اظهار کرد: ما با این شرکت قطع همکاری نکردیم اما به نسبت سرمایه گذاری که کرده بودند چرخ اقتصادی آنها نمی‌چرخید و در حال حاضر مشغول مذاکره هستیم تا این دوچرخه‌ها باب شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره نامه محرمانه شورا به شهرداری درباره بام لند، گفت: خودتان اعلام می‌کنید این نامه محرمانه است و دارای طبقه بندی است اما در حال بررسی هستیم و اینکه در برخی قراردادها مشکلاتی وجود دارد که همه از آن اطلاع دارند.
کد مطلب : ۱۴۵۸۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.