۰

درخواست وزیربهداشت از رییس جدید صدا و سیما

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
دکتر سیدحسن هاشمی در این نامه ضمن اعلام آمادگی حوزه بهداشت و درمان برای همکاری با سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرده است: تبیین سیاست‌های کلی نظام سلامت، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و طرح‌های کلان تحول بهداشت و درمان که با حمایت رییس جمهور و نمایندگان مجلس به اجرا درآمده‌اند، به همراهی مستمر و جدی همکاران سازمان صدا و سیما نیازمند است.

در نامه وزیر بهداشت به رییس سازمان صدا و سیما آمده است:«

جناب آقای دکتر محمد سرافراز

رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی

با سلام؛

مردم جهان، ایران را با فرهنگ غنی و آوازه بلندش در عرصه‌های گوناگونی چون حکمت، علم و هنر می‌شناسند. نام شعرا، ادبا، اندیشمندان، حکیمان و پزشکان این سرزمین در همیشه تاریخ بشریت چونان خورشیدی بدون غروب درخشیده و درخشان خواهد ماند.

یکی از وظایف مسئولان کشور در هر دوره‌ای، تلاش برای پایدار ماندن این عزت و این نام باشکوه است و در عصر حاضر این مهم تنها از طریق به کارگیری هوشمندانه رسانه‌ها محقق خواهد شد. امروز رسانه‌ها تنها یک واسطه برای اطلاع‌رسانی نیستند. رسانه نقش مربی از دوران کودکی تا کهنسالی را برعهده گرفته و قوی‌ترین ابزار در انتقال فرهنگ و به تعبیر بهتر برای ساختن شهر، کشور و جهانی سالم‌تر است. در چنین فضایی باید با دقت، صداقت و هوشیاری عمل کرد تا کلام رسانه بر دل‌ها بنشیند و آن شود که باید.

انشاءالله با توکل بر عالم و قادر متعال و بهره‌گیری از ظرفیت دانش و تجربه اندیشمندان این مرز و بوم، افقی روشن برای رسانه ملی ترسیم نمایید. رسانه‌ای که علاوه بر وظایف معمول، مسئولیت خطیر حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین دیدگان اسلام ناب محمدی (ص) را هم در عرصه‌های گوناگون برعهده دارد.

در حوزه بهداشت و درمان نیز ما آماده همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران هستیم تا در سایه این تعامل بتوانیم وظیفه خود در قبال ملت شریف ایران را به انجام رسانیم. تبیین سیاست‌های کلی نظام، ابلاغی مقام معظم رهبری و طرح‌های کلان تحول بهداشت و درمان که با حمایت رییس جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس به مرحله اجرا درآمده‌اند نیز از جمله اقداماتی است که به همراهی جدی و مستمر جناب‌عالی و همکاران‌تان نیازمند است.

امیدوارم در این جایگاه نیز چونان همیشه شاهد موفقیت‌های روزافزون‌تان باشیم.»
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.