۱
اسلامی خبر داد:

آزادراه تهران - شمال در دهه فجر افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۶
آزادراه تهران - شمال در دهه فجر افتتاح می‌شود
به گزارش «عصر تعادل»، «محمد اسلامی» روز (یکشنبه) در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک در پاسخ به ایرنا در زمینه زمان قطعی افتتاح آزادراه تهران- شمال گفت:اینکه نتوانستیم آزادراه را در تابستان زیر بار ترافیک ببریم از مردم عذرخواهی می کنم و وعده داد آزادراه در بهمن ماه امسال افتتاح شود.

به گفته وی، بیش از سه هزار نفر شبانه‌روزی برای تکمیل و تحویل آزادراه مشغول کارند و فعالیت‌های عمرانی پایان یافته و کمیته نظافت با هدف رنگ آمیزی و خط کشی شکل گرفته است.

وزیر راه وشهر سازی ابراز امیدواری کرد: همزمان با استقرار سیستم مدیریتی، بزودی شاهد افتتاح قطعه یک ازادراه تهران- شمال باشیم.

اسلامی ضمن اعلام خبرافتتاح مترو هشتگرد در هفته نخست دی ماه امسال و نیز بهره برداری از آزادراه همت - کرج،گفت: سه پروژه مهم  یادشده امسال گشایش خواهد یافت.

وزیر راه و شهرسازی پیرامون نرخ عوارض آزادراه تهران-شمال گفت: نرخ عوارض در این مسیر بسته به ساعت عبور متفاوت بوده و شناور محسوب می شود.

اسلامی گفت: پیشرفت فیزیکی قطعات ٢و ٣ آزادراه تهران -شمال برای تکمیل نیازمند٢٠ هزارمیلیارد تومان اعتبار است که سرمایه‌گذاری هنگفتی را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: ساخت آزادراه تهران- شمال از دهه هفتاد آغاز شد، اما فعالیت عمرانی واقعی در دولت تدبیر و امید و از سال٩٣ شکل گرفت.

وزیر راه پیرامون وضعیت قطعه ٢ این آزادراه نیز گفت:تلاش می شودتا با افتتاح یک باند از تونل البرز که در قطعه ٢ است و تا پایان سال آینده، تردد در محور کندوان را تسهیل کنیم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۰۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.