۱

قهرمان موتورکراس بانوان: دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت ندارم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
قهرمان موتورکراس بانوان: دیگر انگیزه‌ای برای فعالیت ندارم
به گزارش «عصر تعادل» افسانه جباری قهرمان موتورکراس بانوان گفت: با وجود این که چند سال است قهرمان این رشته هستم و همیشه یکی از دغدغه‌هایم فراهم شدن بسترهای لازم برای اعزام بانوان این رشته به مسابقات بین المللی بود، اما الان شرایط به گونه‌ای است که حتی امکان شرکت در مسابقات داخلی را نیز نداریم به طوری که مسابقات قهرمان کشوری موتور کراس بانوان به بهانه‌های مختلف لغو می‌شود.

وی گفت: از سال 95 تا الان قهرمان موتورکراس بانوان هستم اما هیچ وقت برای قهرمانی پاداشی دریافت نکردم و پاداش ما از سوی فدراسیون تنها در حد یک کاپ و مدال خلاصه شده است. متاسفانه شرایط این رشته در حال حاضر به گونه‌ای است که به دلیل سنگین بودن هزینه‌ها، عدم حمایت از سوی فدراسیون و نبود اسپانسر بسیاری از ورزشکاران آن امکان ادامه فعالیت در موتور کراس را ندارند و هر سال شاهد کاهش تعداد بانوان در این رشته هستیم. فدراسیون نیز فقط افتخارات قهرمانان این رشته را یدک می‌کشد اما هیچ حمایتی از آنها به عمل نمی‌آورد.

جباری تصریح کرد: این وضعیت نه تنها در بانوان بلکه در مردان نیز راضی‌کننده نیست و به خاطر چند برابر شدن هزینه‌ موتور و تجهیزات جانبی آن بسیاری از قهرمانان این رشته دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند.

 قهرمان موتورکراس بانوان در پایان پیرامون این پرسش که آیا از نظر امکانات و پیست هم دچار مشکل هستید یا خیر؟ افزود: هیچ مشکلی از نظر پیست برای اجرای تمرینات نداریم، تنها دغدغه ما سنگین بودن هزینه‌ها و عدم حمایت از سوی مسئولان است به طوری که خود من بعد از سالها فعالیت در این رشته به این نتیجه رسیدم که دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت ندارم و شاید آن را کنار بگذارم.
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶۰۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.