۰

آخرین خبر از ماجرای کیک‌های مشکوک

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱
آخرین خبر از ماجرای کیک‌های مشکوک
به گزارش «عصر تعادل»، غلامحسین اسماعیلی درنشست خبری امروز خود درپاسخ به سوالی درباره کیک‌های آلوده و اینکه آیا قوه قضاییه به این موضوع ورود کرده است؟ گفت: بله مجموعه قوه قضاییه با سایر دستگاه‌های متولی در دولت بررسی دقیقی انجام دادند. ما نسبت به امنیت شهروندان حساسیم و نباید دغدغه‌ای در این خصوص مردم داشته باشند. بررسی‌هایمان تا امروز حکایت خوبی دارد که اولا قرص‌هایی که پیدا شده فراوانی زیادی ندارد وثانیا قرص های سمی و آلوده ای نیست، ثالثا این اقدام توسط صنف تهیه کننده کیک و شکلات نبوده است.

وی افزود: این مطالب نتایج ارزیابی‌ها است و تلاش جدی انجام می شود. موارد معدودی به صورت موردی و بعد از تولید توسط افراد مغرض انجام شده و آنها بدنبال این بودند که به این صنعت آسیب برسانند و ما این را یک توطئه می دانیم.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: این فرایند بعد از تولید و در مسیر توزیع بازگشایی بسته بندی انجام شده و اغلب قرص و پوکه خالی کپسول در درون محصولات بوده است و عوامل شناسایی می شود. خوشبختانه جای دغدغه‌ای نیست.

وی افزود: در این رابطه کسی دستگیر نشده است ولی قطعا شناسایی می شوند.
مرجع : میزان
کد مطلب : ۱۴۶۰۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.