۰

روایت امین حیایی از یک جایزه متفاوت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
روایت امین حیایی از یک جایزه متفاوت
به گزارش «عصر تعادل»، امین حیایی بازیگر سینما که در جشن دوازدهم منتقدان و نویسندگان سینمایی، به خاطر بازی در فیلم سینمایی «شعله ور» دپیلم افتخار بهترین بازیگر مرد را به دست آورد، درباره اهمیت دریافت این جایزه از جشن منتقدان گفت: واقعیت این است که جایزه منتقدان با جوایز دیگر سینمایی تفاوت دارد.من همیشه در مراسم و محافل مختلف عنوان کرده‌ام که بردن جایزه از جشن منتقدان سینمایی، ارزش و اعتبار خاصی دارد زیرا تعداد زیادی از اهل فن و متخصصان سینما با یک نگاه تخصصی و درست برترین‌ها را انتخاب می‌کنند.
 
او بیان کرد: این نکته متمایزکننده جشن منتقدان از هر جشن و جشنواره دیگری است و برای من مایه مسرت و خوشحالی است که از این جشن جایزه برده‌ام.
 
این بازیگر در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به نگاه مستقل جشن منتقدان تاکید کرد: وقتی سال پیش به‌خاطر بازی در فیلم «شعله ور» از جشن منتقدان جایزه گرفتم و بالای سن رفتم به این نکته مهم اشاره کردم که در ردیف اولین مدعوین، نام‌های شناخته شده سینما و بزرگان این عرصه نشسته‌اند، در حالی که در جشنواره‌های دیگر، معمولا سیاسیون در ردیف اول می‌نشیند.
 
همین نکته و اقدام جشن منتقدان در ارزش گذاری و محافظت از جایگاه اهالی باسابقه سینما برای من فوق‌العاده ارزشمند و وجه تمایز آن است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۱۴۶۲۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}