۰

مکاتبه کمیسیون اصل ۹۰ با وزرا برای اعلام آمار کشته‌شدگان حوادث آبان‌ماه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹
مکاتبه کمیسیون اصل ۹۰ با وزرا برای اعلام آمار کشته‌شدگان حوادث آبان‌ماه
به گزارش عصر تعادل، بهرام پارسایی با اشاره به جلسه هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در این جلسه در مورد تشکیل پرونده مربوط به حوادث بعد از گرانی بنزین بحث‌هایی صورت گرفت. همچنین با سران سه قوه مکاتباتی شده و سوالاتی درباره نحوه اجرای مصوبه مدیریت سوخت و عدله کارشناسی آن صورت گرفته  است. همچنین در مکاتباتی با وزارتخانه‌های اطلاعات، کشور و بهداشت توضیحات و آماری از کشته‌شدگان، بازداشت‌شدگان، تعداد مصدومین، میزان خسارات وارده و هزینه‌های تحمیل شده در اثر قطعی اینترنت نیز خواسته شده است.

پارسایی یادآور شد: در این جلسه همچنین تصویب شد کمیته‌ای در کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی حوادث آبان‌ماه تشکیل شود که این کمیته شامل سه یا چهار عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰، سه نفر به پیشنهاد سه فراکسیون سیاسی مجلس و همچنین یک نماینده از کمیسیون‌های مرتبط است که این کمیته بعد از معرفی نمایندگان تشکیل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: کمیته بررسی حوادث آبان‌ماه بازدیدهای میدانی از چند استان و شهر محل درگیری‌ها خواهد داشت، با بازداشتی‌ها و خانواده آسیب‌دیدگان و جانباختگان ملاقات خواهد کرد و در نهایت سعی می‌کند با دقت و در زمان کوتاه گزارش خود را تهیه کند تا پاسخی به ابهامات افکار عمومی در این باره ارائه کند.

 
مرجع : ایسنا
کد مطلب : ۱۴۶۳۴۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}