۰

صدور حکم برائت ۵ متهم پرونده شرکت نیشکر هفت تپه

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
صدور حکم برائت ۵ متهم پرونده شرکت نیشکر هفت تپه
به گزارش «عصر تعادل»، فرزانه زیلابی روز دوشنبه  اظهار کرد: شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری شهرستان شوش امروز (دوشنبه) حکم برائت یوسف بهمئی، ابراهیم عباسی منجزی، محمد خنیفر، ایمان اخضری و مسلم چشم خاور را صادر کرد.
این وکیل دادگستری افزود: اتهامی که دادسرا به موکلانم منتسب کرده بود، اخلال در نظم عمومی از طریق انجام حرکات نامتعارف و تحریک کارگران به اعتصاب و تجمع غیر مجاز منجر به اخلال در روند تولید شرکت بود که دادگاه با استماع دفاعیات موکلانم و بنده به عنوان وکیل آنها و غیرمستند دانستن گزارشهای اولیه پلیس امنیت شهرستان شوش و تاکید بر مسالمت آمیز بودن تجمع حکم به برائت متهمان صادر کرد.
به گزارش ایرنا، در جریان بارندگی‌های فرودین امسال به محصول چغندرقند مناطقی از استان کرمانشاه و خوزستان خسارت وارد شد که این موضوع فعالیت کارخانه‌های قند از جمله کارخانه شوش را تحت تاثیر قرار داد.
کارگران بخش کشاورزی شرکت نیشکر هفت تپه نیز در محل این کارخانه خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند.
کارگران واحدکشاورزی شرکت و صنعت نیشکر هفت تپه حدود یکهزارو ۲۰۰ نفر هستند.
شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت اراضی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.
کد مطلب : ۱۴۶۳۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}