ماجرای درگیری با هانی کُرده گنده لات تهران+ جزییات و عکس

خبر فوری , 4 دی 1398 ساعت 12:10

طبق ویدئویی که در فضای مجازی در حال انتشار است، هانی کُرده با حمله 6 نفر با چاقو کشته شد. اما در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.


به گزارش «عصر تعادل»،  ساعت ۱۰ شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو ۲۰۶ در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف کرده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله کرده و او را به شدت مجروح کردند.
بر اساس گزارشها عابران که شاهد این درگیری بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر دادند که قبل از حضور ماموران کلانتری ضاربان از محل گریختند. هانی کرده توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پزشکان تلاش برای نجات جان او را آغاز کردند.
ساعتی پیش ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که فرد تصویربردار مدعی شده بود هانی کرده در حمله شش نفر با سلاح سرد کشته شده است.
هانی کُرده، گنده لاتِ تهران کشته شد؟ / جزئیات حمله به هانی کرده / چهره مشهور لات‌های تهران کیست؟
 
در حال حاضر وضعیت او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام کرد؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.
هانی کرده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر کرده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.
هانی کُرده، گنده لاتِ تهران کشته شد؟ / جزئیات حمله به هانی کرده / چهره مشهور لات‌های تهران کیست؟
او که پیش از این به دلیل قتل مهدی سیاه مورد اتهام قرار گرفت، با قتل وحید مرادی جنجال آفرین شد.
روز پیش ویدیویی از سید آبی پوش منتشر شد که برای قتل وحید مرادی به هانی کورده مشکوک شده و او را با این جملات تهدید می نمود: «وای به حالت هانی کورده. اگه قتل وحید مرادی کار تو باشه. وای به حالت با دمپایی حسابت را می رسم. اگه بفهمم تو پشت این قضیه ای.»
 
هانی کرده کیست ؟
برخی از سایت ها در رابطه با هانی کورده نوشته اند که این فرد یکی از گنده لات های صاحب بار است. ( صاحب بار به معنای این است که شخصی که از مواد فروش های یک منطقه حساب میگرد.)
او که بسیار سابقه دار و در چندین پرونده مجرم شناخته شده، شخصی بسیار خطرناک است. برخی می‌گویند یک روز شخصی در زندان به قصد استهزا او به او گفته است رانی کورده، در همان روز، شخصی که خارج از زندان بوده، برای اینکه خودش را برای او عزیز کند، چند کودک را در محله پر جرم و جنایت او می کشد.
در ساعاتی قبل ویدیویی از او منتشر شد. در مورد او که در آن در کنار دوستانش نشسته است.
و می گوید که : «وحید مرادی داداش منه. چشم منه از من کوچکتره. ولی همه حرف های ما رو گوش می کنه. ما بهش گفتیم آشتی کن. گفت چشم. یزدان کورده و علی سیاه و ساسان کورده و علی درویش وعلی محمدی داداش منه. که با وحید مرادی یه جر و بحث کوچیک داشتن. ولی ما آشتی شون دادیم. آقایونی که مغلطه میکنین. مغلطه نکنین خواهشا. داداش ما اینا رو آشتی دادیم. هیچ وقت هم دیگه به هم نمیخورن. ما همه با هم متحدیم اینا رو هم آشتی دادیم. آقا میخواین کاری کنین دعواشون بندازین برن زندان. زن و بچه شون بیان پشت در زندان ملاقاتشون؟ نکنید این کارو آقا نکن. »
هم چنین در بیوگرافی اینستاگرام این گنده لات این جمله نوشته شده است که : « عمر من غارت شد. و غارتگر از من دور شد من صبوری کردم و غارتگر مغرور شد. »


کد مطلب: 146424

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/146424/ماجرای-درگیری-هانی-ک-رده-گنده-لات-تهران-جزییات-عکس

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir