۰

آلودگی هوا علت مراجعه 13هزار و 931نفر به اورژانس/ تهرانی‌ها در صدر

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
آلودگی هوا علت مراجعه 13هزار و 931نفر به اورژانس/ تهرانی‌ها در صدر
به گزارش «عصر تعادل»،‌ مجتبی خالدی، با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به اورژانس بر اثر آلودگی هوا از 28 آذر تا سوم دی، اظهار کرد: به دلیل بروز آلودگی هوا و افزایش ذرات معلق هوا در شهرهای اصفهان، البرز، تهران، مرکزی، قزوین، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان و یزد، تعداد 13 هزار و 931 نفر به اورژانس پیش بیمارستانی سراسر کشور مراجعه کردند که از این تعداد هشت هزار و 547 نفر بیماران قلبی و پنج هزار و 384 نفر بیماران تنفسی بوده‌اند.

 آمار مراجعه کنندگان به اورژانس بر اثر آلودگی هوا به تفکیک استان
 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه تهران رکورددار مراجعات به اورژانس در روزهای آلوده است، ادامه داد: 6 هزار و 852 نفر در تهران به اورژانس پیش‌بیمارستانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 4 هزار 219 نفر بیمار قلبی و دو هزار و 633 بیمار تنفسی بوده‌اند.

 خالدی افزود: تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس پیش بیمارستانی به دلیل افزایش ذرات معلق هوا در استان اصفهان یک هزار و 858، آذربایجان غربی 1367، و آذربایجان شرقی یک هزار 253 نفر است.
مرجع : مهر
کد مطلب : ۱۴۶۴۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}