۰

ناگفته‌های همسر اول محمد بن راشد 4 دهه بعد از طلاق

تاریخ انتشار
جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۳
ناگفته‌های همسر اول محمد بن راشد 4 دهه بعد از طلاق
به گزارش «عصر تعادل»، روزنامه ساندی تایمز بعد از مختومه شدن پرونده «هیا بنت الحسین» آخرین همسر رسمی محمد بن راشد آل مکتوم، این بار به سراغ اولین همسر او رفت تا از شرایط زندگی و رفتارهایش خبر بگیرد.

«رندا البنا» لبنانی‌تبار در مورد ازدواجش با حاکم دوبی و دلایل طلاقش گفت.

 ابتدای ازدواجم زندگی رویایی و فوق‌العاده‌ای در تمامی ابعاد داشتم، زیرا همسر شیخی شده بودم که از ثروتمندترین خانواده‌های حاکم در خاورمیانه محسوب می‌شد.

 مدت‌ها از زندگی اشرافی، حضور در هتل‌های چندستاره و شرکت در جشن‌ها و پارتی‌های لوکس لذت بردم، اما بعد از آن نوبت به طلاقم رسید و بی‌پول به بیروت بازگشتم.

 پس از چندی به زور دختر کوچکم را به واسطه رهبر یکی از گروه‌های جنگ داخلی لبنان از من جدا کردند و تا به امروز اجازه نداده‌اند با دخترم دیدار کنم.

 رندا که اکنون 64ساله است حکایت زندگی خود با حاکم دوبی را بازگو می‌کند و می‌گوید: «در حالی همچنان از دیدار دخترم محرومم که او اکنون در دهه چهارم زندگی خویش به سر می‌برد.»

 او حتی زمانی که قصد داشت برای حضور در مراسم عروسی «منال» (دخترش) به دوبی سفر کند مورد حمله قرار گرفت که آثار آن را همچنان بر بدن خود دارد.

 رندا وقتی تنها 16 ساله بود در جشن نامزدی یکی از دوستانش مورد توجه محمد بن راشد، که در آن زمان (سال 1972) پسر حاکم دوبی بود، قرار گرفت.

این زن در پاسخ به درخواست اطرافیان بن راشد به آنها گفت: «اگر او با من کاری دارد خودش بیاید و مطرح کند.» پس این کار صورت پذیرفت و گفت‌وگوی کوتاهی بین آن 2 برقرار شد. این شد که 2 روز بعد، پسر حاکم دوبی به همراه تعداد زیادی همراه در خانه دختر حضور یافت و خواهان ازدواج با او شد.

 او پس از اینکه چند سال اول ازدواج را در لندن سپری کرد به دوبی آمد، اما از کمبود امکانات در این شهر به شدت ناخرسند بود.

 خانواده همسرش در اولین اقدام نام او را از رندا به هیفا تغییر دادند، زیرا معتقد بودند این نام اروپایی است. با گذشت چند وقت رک‌گویی‌های این زن بین 2 طرف فاصله بیشتری انداخت تا عاقبت در یک سفر به لبنان که بعد از وضع حملش صورت گرفت از اشتباهی که محمد بن راشد در زمان حاملگی‌اش مرتکب شده بود باخبر شد. و از پس این ماجرا بود که رندا تصمیم گرفت دیگر بازنگردد و از شوهر خود جدا شود.

 با این حال، برخی از رسانه‌های عربی با انتشار این سخنان، بازگو کردن داستان زندگی همسر اول محمد بن راشد را یک بخش ماجرا و دلایل و انگیزه‌های واگویی این سخنان آن هم چهار دهه بعد از وقوع اتفاق را مساله مهم‌تری می‌دانند که نشان می‌دهد جریان محمد بن زاید همچنان برنامه تخریب رقبای سیاسی داخلی و منطقه‌ای‌اش را دنبال می‌کند.
کد مطلب : ۱۴۶۴۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}