۰

اولین گل جهانبخش برای برایتون

تاریخ انتشار
شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
اولین گل جهانبخش برای برایتون
به گزارش «عصر تعادل»، علیرضا جهانبخش بعد از بازی برابر بورنموث و گلزنی برای تیمش گفت: صادقانه خیلی وقت بود منتظر چنین لحظه‌ای بودم و خیلی خوشحالم که توانستم در این دیدار برای تیمم گلزنی کنم. از ابتدای بازی انگیزه زیادی داشتم تا بتوانم هر طور شده به تیمم کمک کنم و خوشحالم با زدن گل توانستم در پیروزی تیمم سهیم باشم.

 علیرضا جهانبخش فصل پیش به عنوان  گران ترین خرید تاریخ برایتون با این باشگاه قرارداد امضا کرد اما در طول حدود 15 ماهی که در این تیم حضور داشت روزهای کابوس واری را پشت سر گذاشت، جایی که در طول فصل گذشته کم و بیش در ترکیب برایتون بازی کرد و نمایش مورد انتظار سرمربی این تیم را نداشت اما در طول فصل جدید خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده است.
 
در طول فصل جدید گراهام پوتر کمتر به جهانبخش بازی داده است اما او امروز در بازی با بورنموث برای اولین بار در طول این فصل در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و در دقیقه 3 بازی توانست اولین گل فصل خود را بزند، او در این دقیقه از بازی پاس رو به عقب مایوپی را از گوشه سمت چپ محوطه جریمه با یک ضربه سرضرب و زیبا به زاویه مخالف زد و توپ در گوشه دروازه تیم حریف آرام گرفت.

برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش در ترکیب این تیم خوش درخشید و موفق به گلزنی شد، توانست با نتیجه ۲ بر صفر بورنموث را شکست دهد تا ۲۳ امتیازی شود و موقتا در رده سیزدهم جدول لیگ جزیره بایستد.

گل علیرضا جهانبخش سریعترین گل برایتون در تاریخ لیگ برتر است.
مرجع : ورزش سه
کد مطلب : ۱۴۶۵۳۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}